اخبار و مقالات ساعت مچی

روش های ارسال سفارش کالا در دیجی آنتایم

-کالا-min

روش های ارسال سفارش کالا در دیجی آنتایم

روش های ارسال سفارش کالا در دیجی آنتایم ،روش ارسال و تحویل سفارش یکی از مهمترین موارد قبل از خرید میباشد .

به موقع رساندن محصول خریداری شده یکی از محاسن هر فروشگاه اینترنتی میباشد که باید به واضح و درست به خریدار توضیح کامل داده شود.

سفارش هایی که در طی روز ثبت میشود و در تایم کاری بعد از چک شدن موجودی آنها و تایید شدن بعد از گذشت 24 ساعت برای دوستانی که داخل تهران هستند و سفارش های بالای 3 میلیون تومان به صورت رایگان و با پیک موتوری ارسال خواهد شد.

و برای ارسال اطرف تهران یا خارج از محدوده سفارش با پیک یا پست پیشتاز ارسال میشود . البته به درخواست خریدار و ضرورت ارسال با پیک هم انجام میشود و پس کرایه میشود.

ارسال از روز شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای تعطیل انجام خواهد شد،قبل از ارسال حتما ساعت و روز آن از طرف دیجی آنتایم با خریدار هماهنگ میشود .

تایم کاری و ارسال بسته ها در تهران از ساعت 10 صبح تا 7 بعداز ظهر میباشد.

نکته مهم: برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش هم در داخل تهران با همان پیک موتوری ارسال خواهد شد.

برای مناسبت ها طرح های ویژه هر مناسبتی که از طرف دیجی آنتایم اعلام و تخفیف لحاظ شود باز هم هیچ تداخلی در ارسال 24 ساعت ما نخواهد گذاشت و بسته ها طبق روال کارای ارسال خواهند شد.

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 13 و در روز پنج‌شنبه  تا ساعت 11 ثبت شوند، درهمان روز و یا 24 ساعت بعد تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده ثبت شوند در اولین ساعت‌های کاری روز بعد بررسی و درهمان روز و یا 24 ساعت بعد ارسال می‌شوند.

ساعات ارسال محصولات از دیجی آنتایم برای ساکنین تهران از بین ساعت 10 – 14 ، 14 – 17 و 17-19 میباشد ، که سفارش طبق مشخص شدن بازه زمانی ارسال میگردد و در صورت نیاز برای تغییر این بازه، لازم است با شماره 021-91011438 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید

روش های پرداخت دیجی آنتایم

1- انتقال آنلاین : از طریق درگا ه پرداخت آنلاین بانک پاسارگاد که همه مشتریان عزیز میتوانند از این گزینه استفاده کنند

درگاه پرداخت دیجی آنتایم

2- پرداخت در محل : از طریق دستگاه پوز (کارتخوان) یا نقدی هنگام تحویل سفارش که مخصوص مشتریان تهران می باشد این گزینه با انتخاب گزینه پست (در مرحله قبل) غیر فعال میشود

پرداخت در محل سفارشات دیجی آنتایم

3- انتقال مستقیم بانکی : پس از انتخاب این روش که برای همه مشتریان عزیز سراسر کشور فعال می باشد سفارش شما 1 روز کاری در انتظار بررسی قرار میگیرد اگر طی 24 ساعت پرداخت شما انجام شود وضعیت سفارش شما به در حال انجام و تکمیل سفارش تغییر پیدا میکند لازم به ذکر است مشخصات بانکی زیر مورد تایید دیجی آنتایم است و پس از پرداخت تصویر فیش پرداختی را به شماره واتساپ 09100064860 ارسال فرمایید

انتقال مستقیم بانکی

شماره کارت بانک ملت : 6104337614566972 بنام خانم زینب تربتی پور

شماره حساب بانک ملت : 5539980764 بنام خانم زینب تربتی پور

شماره شبا بانک ملت : IR860120020000005539980764 بنام خانم زینب تربتی پور

رویه ارسال سفارش دیجی آنتایمارسال محصولات برای خارج از تهران

ارسال بسته برای دیگر شهرها از طریق پست پیشتاز انجام میشود،و البته برای اسودگی خیال خریداران عزیز ساعت هایی که قیمت بالای یک میلیون تومان دارند بیمه میشوند در صورت بروز هر اتفاقی از طرف اداره پست بررسی و خسارت با پیگیری از طرف اداره پست پرداخت خواهد شد.

معمولا زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق رهگیری مرسولات پستی سایت شرکت پست پیگیری کنید و البته کد رهگیری پستی محصول ارسالی در پنل کاربری شما قرار داده می شود.

نکته : تمامی سفارشات دیجی آنتایم از مبلغ 2 میلیون تومان به بالا ارسال رایگان هستند برای تهران به صورت پیک موتوری و برای دیگر شهرها به صورت پست پیشتاز اما در صورت لزوم و به درخواست خریدار میتوان بسته را به صورت پس کرایه به روش های دیگر مثل (هواپیمایی،تیپاکس،ترمینال) نیز ارسال کردکه با توافق و تماس تلفنی قابل هماهنگی میباشد.

در صورت لزوم جهت پیگیری و هر سوالی در رابطه با ارسال محصولات می توانید با پشتیبانی واتساپ یا اینستاگرام دیجی آنتایم در ارتباط باشید.

 

محدوده سبز رنگ ارسال با پیک و بیرون از محدوده ارسال با پست

 

محدوده ارسال با پیک در تهران دیجی آنتایم

4 نظر در “روش های ارسال سفارش کالا در دیجی آنتایم

  1. سعید گفت:

    ارسال به اطراف دریاچه چیتگر با پسته؟

    1. mohammad گفت:

      بله اما در صورتی که شما پیک موتوری درخواست کنید مشکلی نداره

  2. Fatima گفت:

    ارسال سفارش خوب بود و همچنین پشتیبانی خوب دارید ممنون

    1. mohammad گفت:

      سلام خواهش میکنم اولویت دیجی آنتایم مشتری های عزیزمون هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *