اخبار و مقالات ساعت مچی

انواع ساعت مچی و کاربرد آنها

-min

انواع ساعت مچی و کاربرد آنها

انواع ساعت مچی و کاربرد آنها در زندگی ما ازگذشته های دور بوده و ادامه خواهد داشت به این صورت که خرید ساعت مچی در قدیم الایام  به این پیچیدگی نبود. ۱۰۰ سال پیش اگر کسی ساعت مچی داشت یک آدم منحصر به فرد دیده می‌شد.

برای همین در گذشته و امروز ساعت‌ها از پدر به پسر به عنوان انتقال وراثت و اصالت خانواده منتقل می‌شده‌اند! و این بیش از یک هدیه ارزشمند بود! بنابراین ساعت‌ها فقط یک تکنولوژی و فقط یک جواهر معمولی نیستند.

آن‌ها شخصیت و هویت شما را نشان می‌دهند  زیرا صاحبان آن‌ها به عنوان میراث شخصی با آن‌ها رفتار می‌کنند.به همین علت است که بعد از گذشت سال‌ها و به وجود آمدن انواع تکنولوژی‌ها مثل موبایل که به راحتی زمان را به شما نشان می‌دهند! هنوز هم ساعت مچی یکی از بزرگترین صنعت‌ها و بازارها را در جهان به خود اختصاص داده است.

تنوع در مدلهای ساعت مچی

تنوع درساعت مچی :مشکی، سفید، مات، براق، استیل، چرم، اسپرت، کلاسیک، بافت‌ها، انواع بندها و … تازه این‌ها بخشی از ساعت‌های مچی هم نیستند! انگار هر سال یک شرکت ظاهر می‌شود و یک نوع جدیدی از ساعت مچی را روانه بازار میکند! تازه این فقط بخشی از تنوع ساعت‌های مچی است.

برندهای ، کاربری‌ها و رنگ‌های متنوع، طرح‌های متنوع و انواع تکنولوژی‌ها و … انتخاب را به شدت سخت تر می‌کند.

 تکنولوژی های ساخت در ساعت مچی

ساعت مچی امروزه به علت کوچک بودن و انواع امکاناتی که دارد یکی از صنایعی است که با  تکنولوٰژی روز دنیا ارتباط مستقیم دارد.

انواع موتورهای ساعت مچی (ساعت های باتری یا کوکی اتوماتیک ) و انواع امکانات ساعت مچی ها (هوشمند یا غیر هوشمند) و انواع کیفیت‌هایی که هر کدام  تنوع بسیار گسترده‌ای را ایجاد کرده ‌است وارد بازار شده اند.

تنوع قیمت‌های ساعت مچی

انواع ساعت مچی و کاربرد آنها

آیا ساعت مچی با تخفیف بیشتر بهتر است؟ آیا ساعت مچی را می‌توان بر اساس قیمت انتخاب کرد؟ آیا ساعت مچی که قیمت پایین تری از همه جا دارد، قابل اعتماد است؟

امروز انواع برندها ساعت با انواع بازده قیمتی طراحی شده‌اند. برندهایی برای استفاده های روزمره ولی بسیار مقاوم و قیمت پایین تولید کرده اند. این ساعت‌های مچی با استفاده از متریال ارزان قیمت و کیفیت فوق العاده توانسته اند نگاه ها را به خود جلب کنند.

برای مثال ساعت کاسیو  با کاربری بسیار عالی و در عین حال قیمت مناسب توانسته است جای خود را در کنار ساعت‌های مچی بسیار مطرح و گران قیمت باز کند.

در فروشگاه دیجی آنتایم با در نظر گرفتن انواع قدرت خرید ها سعی شده تا تمام سلیقه ها در نظر گرفته شود و با وارد شدن در قسمت فیلتر قیمت گذاری ها میتوان به راحتی قیمت مورد تایید ساعت مچی خود را جستجو کنید .

ساعت مچی اصل (اورجینال) یا غیر اصل

اعتماد به نفسی که از خرید یک ساعت مچی اصل به شما دست میدهد به هیچ عنوان با خرید ساعت کپی و تقلبی حاصل نمی شود. به همین دلیل اغلب کسانی که ساعت مچی کپی می خرند همواره استرس دارند تا کسی متوجه تقلبی بودن ساعت آنها نشود .

و به همین دلیل به زودی از خرید خود پشیمان می شوند.شما با کمی تحقیق و جمع آوری اطلاعات در مورد ساعت مچی ها و برندهای آنها و بازده قیمتی آنها میتوانید به راحتی یک انتخاب درست را تجربه کنید.

خرید ساعت مچی قیمت پایین اما غیر اورجینال از نظر اقتصادی هم اگر در نظر بگیرید باز هم مرقون به صرفه نخواهد بود چون ساعت مچی خریداری شده تا زمانی قابل استفاده خواهد بود که موتور آن در حال کار کردن باشد و در صورت نیاز به خدمات احتمال 80 درصد امکان سرویس دهی را نخواهند داشت.

پس بهتر است با هزینه ای که با جیب خود در نظر گرفته اید یک ساعت اورجینال و اصل با قیمت پایینتر خریداری کنید که بتوانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده نمایید.

نکته های خرید برای ساعت مچی

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید ساعت مچی باید به آن توجه کنید سبک زندگی و نوع پوشش است. با توجه به جایی که بیشتر در آنجا هستیم  و شرایط محیطی و پوششتان می توانید بهترین تصمیم را برای انتخاب ساعت بگیرید.

همچنین از متریال و مواد تشکیل دهنده ساعت غافل نشوید. اگر می خواهید استفاده های ورزشی یا پر تحرک داشته باشید یا با ساعتتان شنا کنید محصولات با جنس بدنه و بند پلاستیکی و رزین را انتخاب کنید.که در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند.

یا برای پوشیدن ساعت به همراه کت و شلوار ساعتی با بدنه و بند استیل  و با بندهای چرمی برای استایل شما مناسب خواهد بود .

و یا ساعت مچی هایی با بند پارچه ای  برای تیپ های روزمره و اسپورت مناسب شما می باشند. هنگام انتخاب ساعت مچی به تکنولوژی موتور آن نیزتوجه کنید.

موتورهای کوارتز و ساعت های دیجیتال بیشترین دقت را دارند و قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است،

و البته ساعت های مکانیکی یا اتومات نیز تجربه به یاد ماندنی برای شما رقم خواهند زد که باز بسته به شغل و استایل شما انتخاب خواهند شد .

سن و سال مورد دیگری است که برای انتخاب ساعت مچی هائز اهمیت خواهد بود به این صورت که اگر شخصی در سن بازنشستگی خود به سر میبرد و تحرک کمی دارد بهتر است از ساعت های اتومات استفاده نکند چون موتور این ساعت ها نیاز به حرکت دارند .

خرید ساعت مچی زنانه

ساعت مچی در واقع چیزی بیشتر از وسیله‌ای برای سنجیدن زمان است. این وسیله کامل‌کننده‌ی تیپ و استایل هر شخص به‌حساب می‌آید. این مسئله درباره‌ی ساعت‌های مچی زنانه اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند زیرا خانم‌ها نگاه ریزبینانه‌تر و سلیقه‌ی متنوع‌تر و ظریف‌تری دارند.

بانویی با رنگ پوست خنک یا (روشن) بهترین ظاهر پوشیدن ساعت مچی با رنگ  محافظ از جنس استیل ، نقره یا طلای سفید است. در مقابل ، ساعت های مچی با رنگ طلایی یا گل رز بهترین انتخاب برای خانم های پوست گرم  یا( تیره) است.

تولیدکنندگان ساعت امروز یک قدم جلوتر رفته اند و اکنون ساعت هایی را ساخته اند که چیزی کمتر از یک لباس شیک ندارد همین موضوع باعث شده است تنوع ساعت مچی زنانه بسیار زیاد باشد تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. رنگ‌بندی، جنس بدنه و بند، نوع ساخت و مدل و قیمت ساعت، همگی مواردی هستند که اهمیت زیادی دارند.

ساعت مچی های دخترانه با صفحه های کوچکتر با طرح های مختلف اسپرت ، فشن ، کلاسیک از رده بندی ساعت مچی های زنانه مستثنا نیستند و جزء رده بندی ساعت مچی های زنانه قرار میگیرند .

خرید ساعت مچی مردانه

ساعت مردانه در مورد او چه می گوید؟ساعت که واقعاً یک لوازم جانبی بی انتها است ،  این فقط زمان روز را بیان نمی کند ، بلکه می تواند چیزهای زیادی راجع به شخصی که آن را پوشیده است ، بیان کند.

یک مرد معمولی حداقل دو نوع ساعت مچی نیاز دارد . یک مرد باید برای لباس های رسمی یک ساعت مچی داشته باشد و همچنین یک ساعت ورزشی یا اسپرت برای استفاده روزمره خود داشته باشد .

تولیدکنندگان معتبر انواع ساعت مچی

ساعت‌های مچی  ادوکس و ساعت‌ مچی های  رومانسون و تیسوت بیشتر در دسته‌ی ساعت‌های رسمی و کلاسیک هستند و این درحالی است که شرکت‌هایی مثل اسپریت، مایکل کورس ، ویولت و گوچی هم ساعت‌های رسمی و هم فانتزی می‌سازند، اگر اهل مدل‌های کلاسیک هستید می‌توانید برای خرید یک ساعت طرح قدیمی به سراغ کاسیو بروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *