اخبار و مقالات ساعت مچی

جعبه و نگهدارنده ساعت مچی و زیورآلات

-ساعت-مچی-min

جعبه و نگهدارنده ساعت مچی و زیورآلات

جعبه و نگهدارنده ساعت مچی و زیورآلات و کاربردهای آن،اکسسوری مثل ساعت از گذشته های دور مورد تایید قشرهای مختلف جامعه بوده است و بنا به عملکرد آنها شاید و یا باید گفت بیشتر از یک مورد در سبد خرید اشخاص بوده است .

جعبه های نگهدارنده ساعت مچی ابزاری برای نگهداری ساعت شما به حساب می آید که کمترین آسیب به ساعت شما وارد نشود . شما نسبت به شغل و مکان هایی که مراجعه میکنید از ساعت مچی های خود به صورت روتین استفاده میکنید و قائدتن از همی ساعت مچی های خود روی دستتان استفاده نمیکنید و باید جایی برای نگهداری آن داشته باشید .

باید بگوییم به صورت اصولی و روتین ساعت های مچی باید درون جعبه نگهدارنده نگهداری شوند تا در مواقعی که روی دست نیستن کمترین آسیب از لحاظ خطو خش و ضربه نداشته باشن و حتی در مواقعی که شما از ساعت مچی استفاده نمیکنید بهتر است بذپدانید به مرور زمان گردهای غرو غبار ریز از طریق اطراف دسته کوک شما وارد صفحه ساعت بشوند و بعد از مدت زمان دورن ساعت شما حالت ماتی شیشه را ایجاد می کنند که استفاده از جعبه های ساعت این احتمال را تقریبا به صفر میرساند. ساعت هایی با بند های استیل چرمی و حتی پلاستیکی هم باید در جایی که مخصوص جایگاه ساعت هست نگهداری شوند .

ساختاری مثل بالشتکی نرم از جنس پارچه و جیر که بند ساعت روی آن پیچیده میشود تا کمترین خط و خش روی بند و اطراف کیس ایجاد نشود.شما وقتی اکسسوری خود را داخل کمد یا میز یا هر جای دیگه بدون محافظ برای مدت زیادی قرار میدهید احتمال افتادن یا کشیده شدن خیلی وجود دارد و همانطور که گفته شد آسیب هایی به ساعت مچی شما وارد خواند کرد.

پس بهتراست از جعبه های نگهدارنده ساعت و زیورآلات استفاده کنید این جعبه ها به صورت دست ساز هستن و برای ساختن آنها کمال دقت و زیبایی رعایت شده است و البته اصولی که باید داشته باشد برای نگهداری یک ساعت مچی به این ترتیب شما بعد از ثبت سفارش سه تا شش روز زمان خواهد برد برای ساخت و ارسال این محصول بسیار کاربردی و خاص و اینکه شما میتوانید جعبه ساعت خود را نسبت به رنگ و دیزاین اتاق خود کاملا شخصی سازی انجام دهید و با انتخاب رنگ و مدل محصول را خود را سفارش داده تا در اسرع وقت آماده و درب منزل شما تحویل شود.

دیجی آنتایم با تولید این محصول با کیفیت قصد خدمات رسانی هر چه بیشتر را به کاربران خود دارد تا بتواند تمام نیازهای خدماتی و رفاهی را برای کاربران خود ایجاد کرده باشد .

پشتیبانی در واتساپ

پشتیبانی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *