اخبار و مقالات ساعت مچی

مشخصات ساعت دیزل اصل

-دیزل

ساعت دیزل اکثر اشخاصی که علاقمند به استایل کاملا اسپرت هستند را به سوی خود جذب می کند. این نوع ساعت ها یکی از شیک ترین و زیباترین مدل های ساخته شده به وسیله برند دیزل است که، با گذاشتن دو شاخ بر روی پین این ساعت ها آنها را بدین صورت در آورده اند. این ساعت های شیک و زیبا حاوی ۳ موتور پویا، نمایشگر تاریخ، کرنوگراف و نمایشگر شب یا روز می باشد. در این مقاله از دیجی آنتایم به بررسی مشخصات ساعت دیزل اصل میپردازیم:

بررسی مشخصات ساعت دیزل اصل

سبک ساعت مچی دیزل طیف وسیعی دارد که بیشتر جوانان را مورد هدف قرار میدهد ساعت های مچی دیزل درحالی که با کیفیت هستند هنوز هم مقرون به صرفه می باشند. برند دیزل یکی از مشهورترین برندهای پوشاک و مد در اروپاست که با قیمتی منطقی محصولات خود را روانه بازار می کند. این برند در میان جوانان نه تنها اروپایی بلکه جوانان تمام دنیا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این شرکت برای طراحی‌های بی‌نظیر خود که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند، شناخته شده است.

مشخصات ساعت دیزل اصل

کد رفرنس ساعت دیزل

ساعت های مچی دیزل اورجینال دارای کد رفرانس اختصاصی می باشند که در پشت درب ساعت حک شده است،با وارد کردن کد رفرانس به همراه کلمه watch در اینترنت، مشخصات محصول به همراه تصویر و قیمت در سایت های معتبر خارجی نشان داده می شود این مشخصات و تصویر را با ساعت مورد نظر که قصد خرید آن را دارید مطابقت دهید، هرگونه مغایرت ممکن است نشان دهنده این باشد که ساعت دیزل مورد نظر تقلبی است.

برای خرید ساعت مچی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

ضد آب بودن ساعت دیزل

حداقل مقاومت ساعت های مچی دیزل مارک دار اصل در برابر آب ۳۰ متر است، هر مقداری کمتر از این عدد نشان دهنده این است که ساعت دیزل مدنظر تقلبی و فیک است. مقاومت در برابر آب در شناسنامه محصول و همچنین در پشت درب ساعت حک شده است.

لوگو حک شده بر روی ساعت

با دقت به لوگو دیزل بر روی ساعت شما می توانید به راحتی اصل و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. در اکثر ساعت های تلقبی دیزل، لوگو آن به صورت کدر و یا کم رنگ دیده میشود. سعی کنید قبل از خرید ساعت، نمای اصلی آن را در اینترنت ببینید.

توجه به عقربه ها و صدای ساعت

به عقربه های ساعت دیزل و نوع حرکت آنها توجه کنید. شکل ظاهری عقربه های ساعت دیزل اصل به طور کلی با نوع تقلبی فرق دارند به گونه ای که عقربه های ساعت اصیل باریک تر و صدا کمتری تر نسبت به نوع تقلبی دارند. بنابراین اگر عقربه های ساعتی که در دست گرفته اید صدای بلندی دارد بهتر است آن را نخرید. به یاد داشته باشید که یک ساعت مچی اصل تمام امکاناتش کار می‌کند.

توجه به بند ساعت

به طور کلی ساعت های مچی دارای بند های مختلفی مانند چرمی، فلزی و غیره هستند. ساعت های اصل دارای بندی با سطح صاف بدون خوردگی و با کیفیت می باشند سعی کنید ساعت را دست کرده اگر احساس کردید که بند آن بی کیفیت است، آن ساعت تقلبی می باشد.

دقت در فاکتور خرید

به فاکتوری که همراه ساعت خریداری شده به شما تحویل می دهند دقت کنید، اگر ساعت مچی دیزل که به شما فروخته می شود اصل باشد حتما در این فاکتور اورجینال بودن آن ذکر شده است، اگر در فاکتور ذکر نشده بود از فروشنده دلیل آن را بپرسید یا بخواهید در فاکتور ذکر کند.

بسته بندی ساعت دیزل

یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت اصل از تقلبی بسته بندی ساعت مورد نظر است. خرید ساعت مچی زنانه و مردانه از برند های مختلفی با جعبه های مخصوص همان برند و همان مدل ساعت انجام می‌شود. این بسته بندی ها از به صورت خاصی ساخته می‌شوند و طراحی های خاص خود را دارند. در بسته بندی های اصلی می توانید آرم و لوگوی شرکت تولید کننده و برند مخصوص را مشاهده کنید.

توجه به قیمت ساعت دیزل

یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت اصل از تقلبی بسته بندی ساعت مورد نظر است. خرید ساعت مچی زنانه و مردانه از برند های مختلفی با جعبه های مخصوص همان برند و همان مدل ساعت انجام می‌شود. این بسته بندی ها از به صورت خاصی ساخته می‌شوند و طراحی های خاص خود را دارند. در بسته بندی های اصلی می توانید آرم و لوگوی شرکت تولید کننده و برند مخصوص را مشاهده کنید.

برای خرید ساعت مچی زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

مشخصات ساعت دیزل اصل

از کجا ساعت دیزل اصل بخریم؟

برای خرید ساعت مچی دیزل اصل باید به دنبال نمایندگی معتبر این برند باشید. متاسفانه فیک ساعت های این برند نیز در بازار وجود دارند که این موضوع اهمیت خرید از فروشگاه معتبر را بیشتر می کند. دیجی آن تایم یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش ساعت مچی های اصل از برند های شناخته شده در جهان است.

جمع بندی

ساعتهای دیزل به دلیل طراحی شیک و خاص که بیشتر مورد توجه نسل جوان قرار می گیرد، شناخته می شوند. آنها مجموعه ساعت های مختلفی براساس نیاز و سلیقه مشتری های خود دارند که از ساده و کلاسیک گرفته تا مدرن تر را در بر می گیرد. ساعت های این برند برای افراد شجاعی که خاص و منحصر به فرد بودن را دوست دارند گزینه های خوبی ارائه می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *