اخبار و مقالات ساعت مچی

مشخصات ساعت فیترون اصل

-فیترون

این روزها ساعت مچی بیشتر از اینکه یک ابزار برای نشان دادن زمان باشد، تبدیل شده است به یک اکسسوری مهم و جذاب که شما کمتر می بینید در استایل یک فرد خوش پوش از قلم افتاده باشد. حتی خیلی از افراد برای استایل های مختلف رسمی و روزانه و اسپرت… ساعت های مختلفی می پوشند که با ظاهرشان هماهنگی داشته باشد.  در این مقاله از دیجی آنتایم به بررسی مشخصات ساعت فیترون اصل میپردازیم:

بررسی مشخصات ساعت فیترون اصل

همواره تشخیص ساعت مچی اصل از نسخه تقلبی، یکی از چالش های خرید ساعت مچی به حساب می آید. این مشکل حتی با پرداخت هزینه بالاتر هم رفع نمی شود. زیرا بر خلاف گذشته که سودجویان با تخفیف های فراوان اقدام به تحریک خریداران می کردند، اما امروزه محصولات تقلبی خود را با قیمت هایی بدون تفاوت نسبت به قیمت ساعت مچی اصل به فروش می رسانند تا هیچ جای شک و شبه ای باقی نماند.

مشخصات ساعت فیترون اصل

شماره سریال در ساعت فیترون

تمام ساعت های مچی اصل مردانه یا زنانه شماره سریال دارند که در واقع حکم شناسنامه ی ساعت را دارد. در هنگام خرید ساعت مچی شماره سریال ساعت را پیدا کنید( معمولا پشت صفحه ی ساعت حکاکی شده است) و سپس به وب سایت برندی که از آن قصد خرید ساعت را دارید مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه ی ساعت اطمینان حاصل کنید که ساعتی که در دست شماست جزو محصولات آن برند است.

برای خرید ساعت مچی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

وزن ساعت فیترون

فلزات گرانبها مانند طلا، نیکل، استیل، تیتانیوم و … که در ساخت ساعت های اصل به کار می روند، سنگین تر از فلزاتی هستند که در ساخت ساعت های فیک مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل ساعت های اصل از ساعت های تقلبی سنگین تر می باشند. اما فقط سبک تر بودن نشانه تقلبی بودن ساعت نیست، بلکه هر گونه اختلافی میان وزن ساعت خریداری شده با آنچه در سایت شرکت تولید کننده درج شده، می تواند نشانه ای مبنی بر تقلبی بودن ساعت شما تلقی شود.

صدای ساعت فیترون اصل

ساعت مچی اصل به هیچ عنوان صدا نمی دهد. پس به عنوان یک راه حل ساده برای تشخیص تقلبی بودن ساعت اصل از ساعت فیک ساعت را کنار گوشتان ببرید و به صدای آن گوش کنید.

بسته بندی ساعت فیترون

یکی دیگر از نکاتی که باید در تشخیص اصل بودن ساعت به آن توجه کنید بسته بندی ساعت است. در نمونه ی اصل جعبه ی ساعت نیز از مواد با کیفیت ساخته شده و آرم برند روی آن درج شده می شود. در داخل جعبه شما باید کارت گارانتی و چند کارت دیگر که شامل نام برند می شود و یا دفترچه راهنمای محصول را ببینید.

حرکت عقربه های ساعت فیترون

به حرکت عقربه های ساعت مچی دقت کنید. ممکن است یک ساعت تقلبی، ظاهری دقیقا مشابه ساعت های اصل داشته باشد، ولی قطعا همان عملکرد را نخواهد داشت. ساعت های اصل بسیار کم صدا هستند و حرکت عقربه های آنها صدای زیادی ایجاد نمی کند. در عوض ساعت های تقلبی صدای بیشتری دارند. به همین منظور به ساعت ازجمله ساعت مچی ویولت و ساعت مچی کاسیو دقت کنید، اگر عقربه ها دارای لرزش یا صدای اضافه بودند یا هر گونه بی نظمی در حرکت آن وجود داشت، نشانه ای از پایین بودن کیفیت یا به عبارتی تقلبی بودن ساعت مچی است.

بند ساعت فیترون

اگر بند ساعت شما چرمی است باید از بوی چرم آن تشخیص دهید ولی اگر فلزی است از وزن سنگین و رنگ درخشان آن تشخیص دهید و به نشانه تاج بر روی بند ساعت توجه کنید که برجسته باشد و چاپی نباشد.

ضد آب بودن

همه ی ساعت های فیترون خاصیت ضد آب دارند ؛ اگر به دلیلی آب یا هوا یا غبار به داخل ساعت شما نفوذ کرد این را بدانید که ساعت شما اصل نیست و در بعضی از نمونه های اصلی ساعت فیترون برچسب submariner قرار دارد که در استخر یادوش یا شستشوی دست قابل استفاده است.

مشخصات ساعت فیترون اصل

خرید از فروشگاه های معتبر

از نمایندگی یا از فروش گاه های معتبر خرید کنید و به هر فروشنده ای اعتماد نکنید. اگر باز هم تردید داشتید که ساعت خریداری شده اصل هست یا خیر به نمایندگی شرکت مورد نظر زنگ بزنید و شماره سریال ساعت خود را بدهید و از ایشان راجع به اصل بودن یا نبودن محصولی که در دست دارید راهنمایی بخواهید. بنابراین شما میتوانید با خرید از سایت دیجی آن تایم تجربه یک خرید عالی و متفاوت را تجربه کنید.

برای خرید ساعت مچی زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

جمع بندی

اگر دنبال خرید ساعت مچی کپی یا اصل هستید چه برند مورد نظرتون فیترون باشد یا هر برند دیگری ، حتما قبل خرید تحقیق کنید؛ مخصوصا اگر می خواهید فیترون اصلی بخرید غیر از تحقیق از کارشناس حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید زیرا مدل های کپی فیترون بشدت شبیه مدل اورجینال هستند .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *