اخبار و مقالات ساعت مچی

تشخیص ساعت تیسوت اصل

-min

تشخیص ساعت تیسوت اصل

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های لوکس و شیک در بین خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید. در گذشته استفاده از این کالا در آقایان رایج‌تر بود و کم کم با گذشت زمان در بین خانم‌ها هم محبوب شد. برندهای زیادی به ساخت ساعت مچی مشغول هستند. برخی از این برندها شهرت جهانی داشته و طرفداران زیادی هم دارند. ساعت تیسوت یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های موجود در دنیاست. برند تیسوت در رقابت جهانی از لحاظ محبوبیت رتبه هفتم را داراست. با این مقاله از دیجی آنتایم همراه باشید.

آشنایی با ساعت تیسوت اصل

شناخت ساعت تیسوت به شما کمک می‌کند تا در خرید آن دقیق‌تر عمل کنید. این ساعت از محبوب‌ترین برند ساعت مچی در سوئیس بوده و با داشتن نمایندگی در کشورهای مختلف بسیار پرطرفدار است. تنوع در ساخت ساعت های تیسوت بسیار بالاست و این موضوع به همراه خلاقیت، یکی از ویژگی‌های مهم برند تیسوت به شمار می‌آید.

تشخیص ساعت تیوست اصل

پیشینه ساعت تیسوت اصل

فلیسن تیسوت طلاسازی کوچکی در لو لوکل داشت. او به همراه پسر خود امیلی تیسوت که به کار ساعت سازی مشغول بود توانست کارگاه کوچکی را راه اندازی کند. آن‌ها با هم ساعت تیسوت از جنس طلا می‌ساختند. با شرکت در نمایشگاه و رقابت‌های مختلف کم کم آوازه ساعت تیسوت از جنس طلا در همه جا پخش شد. تا این‌که هنرپیشه مشهوری به نام سارا برنارد یکی از ساعت‌های تیسوت را که از طلای 18 عیار ساخته شده بود خرید. از ویژگی مهم ساعت تیسوت زمان‌سنج بسیار دقیقی بود که باعث شد تا این ساعت در رقابت‌های مهم مفید واقع شود. برند تیسوت توانست در بازار امریکا و روسیه فروش خوبی داشته باشد. ازدواج چالرز تیسوت، پسر امیلی تیسوت با یک دختر روس به شناخته‌تر شدن ساعت تیسوت در امپراطوری روسیه کمک بزرگی کرد.

برای خرید ساعت مچی زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

قیمت ساعت تیسوت در بازار چند است؟

برای خرید ساعت تیسوت به اصل بودن آن دقت کنید. گاهی اوقات برند تیسوت را با قیمت بالا اما غیر اصل به شما می‌فروشند. اما قیمت ساعت تیسوت اصل مدام در حال تغییر است. باید به‌طور لحظه‌ای قیمت بگیرید. ساعت تیسوت از 2 میلیون تومان به بالا فروخته می‌شود. بستگی به این دارد که شما چه مدلی از آن را انتخاب کنید. مثلا برخی از مدل‌های کلاسیک مردانه با قیمت 30 میلیون به فروش می‌رسند.

روش تشخیص اصل بودن ساعت تيسوت اصل چگونه است؟

برای تشخیص اصل بودن ساعت تیسوت باید به تاج یا دسته آن نگاه کنید. ساعت تیسوت اصل روی تاج علامت تجاری T دارد. دقت کنید این علامت کاملا حکاکی شده باشد. حک شدن علامت T روی تاج یا دسته نشان‌دهنده اصل بودن آن دست. در غیر این صورت ساعت شما تقلبی خواهد بود.

مشخصات ساعت تیسوت اصل سه موتوره

مهم ترین ویژگی در مشخصات ساعت تیسوت اصل سه موتوره که در تمام مدل های آن نیز دیده می شود، طراحی بی نقص و ارگونومیک آن می باشد. طراحان این برند سوئیسی هر ساله برترین کارهای خود را به معرض نمایش عموم گذاشته و می توان به جرات این ساعت ها را از زیبا ترین و شکیل ترین ساعت های دنیا نام برد. مورد بعدی که از مشخصات ثابت ساعت برند تیسوت اصل سه موتوره می باشد، ضد آب بودن آن بوده که تمامی محصولات اورجینال تیسوت این ویژگی را دارند و به نوعی امضای کار می باشد!

جزئیات ساعت تیسوت اصل

یک ساعت کلاسیک که طراحی بسیار زیبایی دارد. همچنین ترکیب قاب و بند استیل نقره‌ای ترکیبی کلاسیک است که بیشتر در ساعت‌های مردانه تیوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمت تاکی متر این ساعت هاکه به رنگ سرمه‌ای طراحی شده به جذابیت کلی آن افزوده است. این ساعتها مجهز به کرنوگراف نیز است.

تشخیص ساعت تیوست اصل

خرید ساعت تیسوت اصل سه موتوره

هر زمان که تصمیم به خرید ساعت تیسوت اصل سه موتوره گرفتید، به این نکته توجه داشته باشید که در بازار ایران اکر نمونه های موجود در بازار فیک بوده و بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید. همچنین در زمینه انتخاب انواع مدل های این ساعت ممکن است برایتان اندکی سخت شود زیرا تنوع محصولات تیسوت فوق العاده بالا بوده و هر کدام نیز زیبایی های خاص خود را دارند.

برای خرید ساعت مچی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

آیا نمایندگی ساعت تیسوت در تهران وجود دارد؟

بله، مجموعه دیجی آنتایم در تهران نمایندگی انحصاری ساعت تیسوت است. این مجموعه خدمات پس از فروش و گارانتی مربوط به ساعت تیسوت را برعهده دارد.

 

 

 

 

1 نظر در “تشخیص ساعت تیسوت اصل

  1. علی حیدری گفت:

    میخوام بفهمم ساعت تی سوت ۱۸۵۳ که دارم اصل است یا فیک ، چطور مطمئن شوم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *