اخبار و مقالات ساعت مچی

چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

Untitled-1-min-16

چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم ، قوانین استفاده از ساعت مچی ساعت ها عمری دارند به قدمت زمان یکی از پر طرفدارترین ساعت ها ، ساعت مچی ها هستندکه همراه همیشگی هستندکه علاوه بر نشان دادن زمان به هر چه بهتر به نظر رسیدن به هر فردی کمک میکنند.اما برای استفاده و خرید آنها چه موارد و نکاتی را باید رعایت کرد؟

قوانین و نکات مهم در استفاده درست و صحیح از ساعت مچی و ست کردن آنها با انواع لباسها کارکرد و انواع مدلها هر کدام شاید به اندازه یک کتاب حرف برای اشتراک گزاری وآموختن دارند. اما این مقاله در قالب چند قانون از هر کدام به صورت خلاصه برای شما کاربران عزیز توضیح داده خواهد شد، اگر دقیق زیبا پسند و وقت شناس هستید حتما در این مقاله با ما(دیجی آنتایم) همراه باشید.

 

-آقایان و خانم هایی که سعی میکنند ظاهر مناسبی داشته باشند میدانند که نباید کفش مشکی را نباید با کمربند و کیف قهوه ای ست کرد یا کروات از پیش گره خورده و لباس خواب را نباید بیرون از خانه پوشید،اما وقتی صبت از استفاده درست از ساعت مچی به میان می آیدسردر گم میشوندو  اغلب ساعت هایی را روی دستشان میبندند که اصلا هیچ تناسبی با لباسهایشان ندارند. دانستن پوشیدن ساعت مچی به شما کمک میکندتا از اشتباهات رایج اجتناب کنید،و این قوانین جامع هستند و میتوانند در مورد ساعت های گران قیمت و ارزان قیمت ، اسپرت ،هوشمند به یک شکل اعمال شوند.

ساعت مچی ها میتوانند خیلی روی ظاهر شما تاثیرگذار باشند و اکسسوری های کمی را میتوانید پیدا کنید که روی ظاهر شما زیاد اثر  داشته باشند.

ساعت مچی را بر روی کدام دست ببندیم؟

یک قانون قدیمی میگوید ساعتتان را روی دست غیر قابلتان یعنی اینکه اگر راست دست هستین روی دست چپ و برعکس دلیلش هم این است که دست مخالف دست غیر قابلتان است اما نگزارید که قانون به شما حکم کند ساعت مچی را روی دستی که راحتتر هستین ببندید اما اگر برایتان فرقی نمیکند سعی کنید از قانونی که گفته شد تبعیت کنید.

قانون ست کردن ساعت مچی با استایل

هرگز ساعت مچی اسپرت را با کت و شلوار ست نکنید جیمز باند ساعت غواصی را با کت و شلوار میپوشید بله این موضوع حقیقت دارد اما چون فقط این بازیگر این کار را انجام داده شما هم از این مورد استفاده کنید ایشان بخاطر اختصاع شغلی و کارهایی که باید به لحظه انجام دهد شاید لازم باشد با ساعت شیرجه داخل آب داشته باشند و البته این کار اولین و آخرین بار نیست که بازیگران قراردادی با شرکت های معتبر ساعت مچی امضا کرده اند.چگونه از ساعت مچی خود بهتر استفاده کنیم

ساعت های غواصی ورزشی هوشمند و غیره به دلیل صفحه نمایش بزرگ به خوبی زیر کت اتو خورده و یا در کنار آستین پیراهن تناسب خوبی ندارندو این مورد نشان میدهد شما به استایل خود زیاد اهمیت قائل نیستید و یا آشنایی با قوانیت ست کردن ندارید. شاید از این قبیل موارد دیده باشید اما این موارد قوانین ست کردن را به هم میزندو زیبایی را زیر سوال میبرند،همانطور که ساعت آفتابی را در شب استفاده نمیکنید ساعت مچی های اسپرت هم با تیپ رسمی استفاده نکنید.

اگر لباستان رسمی است باید ساعت مچی یا ساعت جیبی شما نیز رسمی باشد یا اگر لباستان اسپرت هست ساعت مچی شما نیز باید اسپرت ورزشی باشد .

ساعت مچی با بند تیره یا روشن

اگر در طول روز بیرون هستین رنگهای مثل قهوه ای روشن سفید یا کرم را برای خانم ها در نظر داشته باشین،اما در شب روی رنگ های تیره تر مانند مشکی یا قهوه ای تیره یا خاکستری تمرکز کنید این تناسب با توجه به ساعت روز به شما کمک میکند تا هارمونی خوبی در استایل شما به وجود بیاورد.

در  موارد موارد ضمنی ساعت مچی آگاه باشین

در ادامه موضوع چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم به این مسائل دقت کنید که مطمعنا ساعت برای چک کردن زمان است اما نگاه کردن مدام به آن باعث میشود دیگران احساس کنند که شما عجله دارید و میخواهید از این شرایط خاج شوید و حتی تمایلی در ماندن در شرایط موجود ندارید.اگر چه ساعت یک اکسسوری فوق العاده برای نشان دادن زمان است اما در نحوه استفاده از آن در شرایط مختلف باید دقت کنید اگر یک قرار کاری یا احساسی دارید یا رسمی یا یک رویداد اجتماعی هستید زمان را به صورت آشکار در مقابل دیگران چک نکنید درست مثل اینکه جواب دادن تلفن در سینما یک کار بی ادبانه است.و این کار باعث میشود که دیگران فکر کنند در سر شما چیزهایی میگزرد که به کار شما ارجعیت دارد.

ست کردن ساعت مچی با لباس

استفاده از ساعت مناسب در شرایط مناسب ،معمولا بهتر است متناسب با شرایط از ساعت های خود استفاده کنید البته این امر مستلزم این است که حداقل دو نوع ساعت در اختیار داشته باشین یک ساعت برای مناسبات رسمی و دیگر برای محیط های دوستانه ،اگر مطمعن نیستین در ادامه روز قرار است چه کاری را ادامه دهید ساعت مچی را با لباستان هماهنگ کنید،تیپ اسپرت با ساعت های ورزشی و تیپ رسمی با ساعت مچی رسمی پوشیده شود.

یک ساعت مچی  رسمی مردانه نباید با یک لباس آستین کوتاه و معمولی پوشیده شود البته این مورد در مورد ملاقات های رسمی صدق میکند اما به صورت معمول پوشیده میشوند.

اگر ساعت مچی با بند چرمی استفاده میکنید میتوانید با کچگونه از ساعت استفاده کنیمروات خود ست کنید یا با کفش و کمر بند ،سعی کنید از جنس البسه و اکسسوری با جنس یکسان استفاده کنیدمثلاموارد دارای رنگ به هم نزدیک باشند جنس چرم که در کفش کمر بند کیف یکسان است میتواند با یند ساعت مچی ست شود .

یک ساعت صفحه بزرگ هرگز زیر آستین مرتب به نظر نمیرسد اگر صفحه نمایش ساعت بزرگ است بهتر است از قرار دادن آن زیر آستین خوداری کنید بهتر است از لبا سهای آستین کوتاه استفاده کنید. یک ساعت مچی بزرگ برای مچ دست معمولی دست شما را کوتاه و کوچک جلوه میدهدو تمام تناسب ظاهرتان را به هم میزندو در کل چندان زیبا به نظر نمیرسد،اگر میخواهید در دنیای امروز جدی گرفته شوید به سراغ ساعت هایی بروید که متناسب با مچ دست شما باشند.

برای انتخاب ساعت مچی باید دو مورد را حتما در نظر بگیریداول:  اندازی صفحه که  باید با مچ دستتان یکی باشد ینی اگر مچ دست شما ظریف است از ساعت مچی استفاده کنید که صفحه کوچک دارند و بلعکس دوم :بند ساعت که باید روی دست نرم و راحت باشد که اگر گشاد باشد ظاهر نامناسب روی دست شما خواهد داشت و اگر خیلی تنگ بسته شود شما را اذیت خواهد کرد،باید به نحویی بند ساعت بسته شود که انگشت کوچکتان به سختی زیر بند برود.

به قسمت های فلزی ساعتتان بیشتر دقت کنید اگر ساعت مچی شما فلزی هست یا بند چرمی با قاب فلزی سعی کنید رنگ آن را با سگک کمر بند انگشتر و موارد دیگر هماهنگ باشد.

انتخاب الگوهایی برای ایده گرفتن انتخاب ساعت مچی

گاهی وقت ها برای ایده گرفتن نیاز هست از یک سلبریتی شناخته شده که هر جزاز پوشاک خود را از متخصصان میخواهند کمک بگیریم اما پیشنهاد ما(دیجی آنتایم ) این است به جای ساعت مچی که یک کالای کلاسیک و رسمی است به جای رفتن به سراغ بازیگران به سراغ سیاست مداران برویم برای انتخاب یک ساعت مچی مورد توجه قرار دهید.

ساعت های هوشمند و جدید، در سالهای اخیر با تولید این مدل ساعت مچی ها قوانین ساعت ها جابه جا شده اند ساعت هایی که علارقم ظاهر ساده بزرگ و البته هوشمند هستند با توجه به کارکرد ساعت های هوشمند که جزئی از زندگی ما شده اند دیده شده است که با نوع لباس رسمی و غیر رسمی پوشیده شده اند ولی ما به شما توصیه میکنیم برای قرارهای رسمی از همان ساعت های کلاسیک و رسمی استفاده کنید.

انتخاب الگوهایی برای ایده گرفتن انتخاب ساعت مچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *