اخبار و مقالات ساعت مچی

ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت از دیدگاه دیجی آنتایم

-مچی-min

ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت از دیدگاه دیجی آنتایم

ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت از دیدگاه دیجی آنتایم،ساعت‌های باکیفیت محصولی با تلاش، فداکاری،و دقت ساخته میشوند که با مجموعه‌ای از فرآیندهای پیچیده برای دستیابی به استانداردی بسیار پیشرفته‌تر از روزهای گذشته ترکیب شده‌اند. به همین دلیل، ساخت خوب یکی از عواملی است که یک برند ساعت را از بقیه متمایز می کند.

 

و بسیاری، هم معتقدند که یک ساعت مچی خوب به قیمت واقعی آن بستگی دارد. یک مکتب فکری یا بهتر بگوییم یک افسانه کلی وجود دارد که بهترین و باکیفیت ترین ساعت های مچی را با قیمت آنها می شناسند.

 

  • ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت از نگاه  فروشگاه اینترنتی ساعت مچی دیجی آنتایم
  • اصل و اورجینال بودن ساعت مچی
  • نام و اصالت برند ساعت مچی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • متریال سازنده ساعت مچی
  • ویژگی های ساعت مچی بنا به سلیقه و استایل
  • موتور و بدنه ساعت مچی

ویژگی اصل و اورجینال بودن ساعت مچی

امروزه ساعت های لوکس محبوبیت بیشتری دارند. همه می خواهند ساعت های گران قیمت بخرند زیرا اکثر بازیگران فیلم، بازیکنان کریکت یا افراد مشهور ساعت های گران قیمتی در دست دارند.

بنابراین افرادی که نمی توانند این ساعت های لوکس گران قیمت را بخرند، از ساعت های کپی برندهای لوکس سوئیسی استفاده می کنند.

در واقع این ساعت های کپی کپی مشابهی از برندهای لوکس هستند که توسط مردم عادی به رسمیت شناخته نمی شوند.اما نکته جالب اینجاست که در این ساعت های کپی نیز 2-3 نوع ساعت وجود دارد که به آنها ساعت کپی اول و کپی دوم می گویند.

تکمیل کپی اول بسیار شبیه به نسخه اصلی است در حالی که کپی دوم کمی روشن تر است.ساعت کپی اول دارای شیشه کریستال یاقوت کبود است در حالی که کپی دوم فاقد شیشه است. به دلیل شیشه کریستالی یاقوت کبود، احتمال خراش کمتر است.

 کرنوگراف در ساعت های First Copy به همان روشی که در ساعت های اصلی کار می کند کار می کند. اما در نسخه دوم که شامل 2-3 کرنوگراف آن یا یکی از آنها کار می کند یا هیچ کدام کار نمی کند.

قفل بند یا دستبند در ساعت کپی اول شبیه قفل ساعت اصلی است در حالی که قفل ساعت کپی دوم شبیه قفل معمولی است که بیشتر در ساعت های ارزان قیمت وجود دارد.

ساعت‌های کپی دوم زیاد کار نمی‌کنند زیرا از مواد با کیفیت سبک ساخته شده‌اند، اما اگر ساعت‌های کپی اول را به خوبی نگهداری کنید، شاید مدت بیشتری برایتان کار کند.

 ساعت های اولین کپی فقط کپی دقیقی از ساعت های اصلی هستند که برند اصلی ساعت در گذشته ساخته بود. اما سازندگان ساعت‌های کپی دوم هر چیزی را از ذهن خود می‌سازند، چه ساعت اصلی‌شان بیاید یا نه، فقط نام برند رامی‌گذارند.

و در اخررفرنس و نام بند ساعت مچی است که پشت کیس ساعت مچی حک میشود که اگر رفرنس ساعت مچی را سرچ کنید باید ساعت مچی شما با همان مشخصات ظاهری برای شما باز شود در غیر این صورت ساعت مچی شما اورجینال نخواهد بود.

ویژگی های ساعت خوب و با کیفیت

ویژگی نام و اصالت برند ساعت مچی

Blancpain قدیمی ترین برند ساعت در جهان است که در سال 1735 تأسیس شد. این شرکت توسط Jehan-Jaques    موفقیت خود را با تولید تعداد محدودی ساعت در سال ایجاد کرد
نام برند برای ساعت مچی یکی از گزینه های بسیار مهم به مار میرود، که بیشتر اشخاص ساعت مچی را با برندهای سوئیسی میشناسند و نام این برند را به عنوان خرید هیجان انگیز ساعت می میدانند.
و البته برندهای بنام دیگر مثل برندهای ژاپنی که خود موتور ساز هستند و پیشرو در ساخت ساعت مچی و موتورهای اصلی وبا کارایی بالا هستند نیز مورد تایید تمامی اشخاص به اصطلاح برند باز ساعت مچی است.

ویژگی گارانتی و خدمات پس از فروش

ویژگی های گارانتی ساعت خوب و با کیفیت

خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارخانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول ارائه می‌شود. این خدمت می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد. خدمات پس فروش کاملاً به محصول فروخته شده مرتبط است.

خدمات پس از فروش هر بند ساعت مچی تعریف خاص خود را دارند که از یک سال شروع میشود که در بعضی ازز برندها حتی مادام العمر هم هستند .

در خرید ساعت مچی حتما باید به شرکت گارانتی کننده در آن کشور و بین المللی گارانتی آن باید توجه کرد که در بعضی از فروشگاه آنلاین (دیجی آنتایم )  گارانتی اصالت کالا و گارانتی مکمل هم داده میشود که کاربر به راحتی و اطینان کامل خرید خود را نهایی کند .این گارانتی به شما گارانتی میدهد که محصول خریداری شده دارای اصالت اورجینال بون است که اگر غیر از این باشد اصل پول بعضافه نصف از مبلغ ساعت مچی برگشت خواهد شد.

در خرید ساعت مچی حتما باید به برگه گارانتی و جعبه و بگ نگهدارنده ساعت توجه کرد تا به اشتباه از محصولات غیر اصل خرید نشود.

مدت زمان گارانتی و نام شرکت گارانتی کننده و همچنین موارد گارانتی حتما باید قبل از خرید داخل قسمت توضیحات محصول مطالعه شود و با اطلاعات کامل در مورد خدمات پس از فروش محصول خرید نهایی شود.

ویژگی متریال سازنده ساعت مچی

مواد لازم برای ساخت ساعت‌ها عمدتاً از چهار نوع ماده یعنی سرامیک، تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و فولاد، فلز یا آلیاژ ساخته می‌شوند . فولاد ضد زنگ در تعداد زیادی از قاب های ساعت استفاده می شود ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت
در نسخه های اصلی ساعت مچی ها نوع متریال بکار رفته بسیار مهم است برای مثال استیل بکار رفته در نمونه های اصلی بیشتر از استیل 316 و318 استفاده میشود و در نمونه های لاکچری که استیل های آنتی آلرژیک بالای 318 هم بکار برده میشود.
نوع آبکاری وحتی نوع نگین های نمونه های اصلی از مترلهای عالی با کیفیت بالا هستند و در بعضی از برندهای خاص حتی گارانتی رنگ بدنه در موارد گارانتی آنها دیده میشود.

ویژگی های ساعت مچی بنا به سلیقه و استایل

برای توضیح ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت بنا به استایل و نیاز اشخاص به ساعت مچی، باید گفته شود که سلیقه افراد را در بر میگیرد و این مورد تماما به خواسته افراد بستگی دارد که از ساعت مچی خود چه آپشن هایی را میخواهند حالا این موارد میتواند بنا به نیاز شغلی و استایل شغلی باشد یا به طور روزمره استفاده شود .

برای خرید ساعت مچی اصل در سایت های آنلاین و غیر حضوری میتوان برای رسیدن به ساعت مچی مورد نظرتان حتما میتوانید از فیلترهای سایت ( فیلتر بر اساس ویژگی) استفاده کنید که در اسرع وقت و در کمترین زمان مدل های انتخابی خود را فیلتر کرده و به انتخاب نهایی برسید.

ویژگی موتور و بدنه ساعت مچی

برای توضیح خیلی ساده نوع موتور ساعت مچی میتوان گفت دو نوع موتور به طور کلی وجود دارد ساعت مچی های اتومات مکانیکی و ساعت مچی های کوارتز (باتری) و دیگر تعریف موتور ساعت میتواند اصالت ساخت کشور موتور ساز باشد .

که در بازار دو کشور موتور ساز فعالیت تنگاتنگی در عرصه ساعت سازی دارند(موتورهای سوئیسی) که ساعت های سوئیسی چون موتور ساز هم هستند کل مونتاژ ساعت مچی های خود را در کشور خود انجام میدهند.

در مورد موتورهای (ژاپنی) که بیشتر برندها از موتورهای ژاپنی برای برندینگ خود استفاده میکنند. و البته که برند خاص و قدیمی که عام مردم نیز روی آن شناخت دارند میتوان از برند کاسیو نام برد.

ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت

 

 

جهت مشاوره خرید ساعت مچی میتوانید هر لحظه با پشتیبانی دیجی آنتایم در ارتباط باشید.

مشاهده ویدیوهای آموزشی بیشتر در اینستاگرام دیجی آنتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *