اخبار و مقالات ساعت مچی

معرفی جدیدترین های ساعت مچی رادو

-رادو-min

معرفی جدیدترین های ساعت مچی رادو

معرفی جدیدترین های ساعت مچی رادو ،این ساعت مچی خاص (رادو )یک قاب برنزی با الهام از دریا را با صفحه‌بندی سرسبز، شرابی رنگ و درج قاب در پر جنب و جوش‌ترین مدل تا به امروز در مجموعه کاپیتان کوک،کاپیتان کوک بورگوندی برنز، ترکیب می‌کند، که من این فرصت را داشتم که در گذشته برای بررسی به دست بیاورم. زمستان. برای جزئیات به پایین اسکرول کنید.

“به نظر می رسد کریسمس است.” این اولین واکنش همسرم با دیدن برنز بورگوندی رادو کاپیتان کوک روی مچ دستم بود، پس از اینکه دسامبر گذشته برای اولین بار آن را بستم.

و در حالی که تردید وجود دارد که طراحان رادو هنگام تصور این ساعت، زیبایی یولتیدی را در ذهن داشته باشند، نمی توان شک کرد که ظاهر کلی آن جشن است و به راحتی بازیگوش ترین در سری کاپیتان کوک از زمانی که اولین بار در سال 2017 به نمایش درآمد.

رستاخیز کاپیتان کوک توسط رادو – که در اصل یک ساعت غواصی نسبتا مبهم بود که از سال 1962 تا 1968 تولید شد و به نام جیمز کوک کاشف و کاپیتان نیروی دریایی بریتانیا در قرن هجدهم نامگذاری شد – ثابت کرده است که یکی از باهوش ترین حرکات برند سوئیسی در اخیر است.

سال ها. نه تنها این ساعت، با تمام عناصر رترو متمایزش، جایگاه افتخاری را در رده در حال رشد ساعت‌های غواصی تحت تأثیر قدیمی به خود اختصاص داده است.

همچنین به رادو سبک کلاسیک تری از ساعت داده است که با استفاده از آن اعتبار «استاد مواد» خود را به رخ می کشد، به ویژه در استفاده از سرامیک های پیشرفته و اخیراً برنز. مدل‌های قبلی Captain Cook دارای جعبه‌های برنزی با صفحه‌های آبی، قهوه‌ای و سبز بودند.

این جدیدترین مدل ساعت ، که مدت کوتاهی پس از معرفی آن فرصتی برای بررسی آن داشتم، اولین مدلی است که برنز را با رنگ قرمز تیره ای مطابقت می دهد که به نظر می رسد در آستانه داشتن لحظه ای بزرگ در دنیای ساعت است.

 

معرفی جدیدترین های ساعت رادو

 

قاب غواصان دارای یک درج شرابی ساخته شده از سرامیک با تکنولوژی بالا است. قاب برنزی کاپیتان کوک دارای قطر سالم 42 میلی‌متر (48.6 میلی‌متر در عریض‌ترین امتداد لنگه‌ها) است، که برای ساعتی مناسب است که به وضوح برای جلب توجه تحسین‌کنندگان طراحی شده است. با ضخامت 12.5 میلی‌متری، قاب ضخامت فوق‌العاده‌ای ندارد و آن را قادر می‌سازد تا به راحتی زیر کاف پیراهن لانه کند و در عین حال ظاهری باشکوه را حفظ کند.

بسیاری از علاقه‌مندانی که هم نسخه‌های 37 میلی‌متری مناسب‌تر و هم نسخه‌های بزرگ‌تر 45 میلی‌متری Captain Cook را دیده‌اند و پوشیده‌اند، احتمالاً از میانه‌های شیک این مدل قدردانی خواهند کرد. همانطور که طرفداران رو به رشد ساعت‌های با بدنه برنزی، از رادو و ده‌ها ساعت ساز دیگر، احتمالاً از قبل می‌دانند، این ماده به‌ویژه برای ساعت‌های غواصان مناسب است، زیرا از لحاظ تاریخی در تجهیزات زیر آب استفاده می‌شده است.

مطالعه این مقاله خالی از لطف نیست: شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان

جدا از رنگ‌های تند و تجملی، کاپیتان کوک همچنان یک ساعت غواصی است، با قاب غواصی کلاسیک و یک جهته. لبه‌های سکه‌ مانند آن یک درج ساخته شده از سرامیک مات شرابی را قاب می‌کنند که بازتاب می‌دهد و رنگ صفحه را افزایش می‌دهد. (تن‌های قرمز، برای کسانی که به سرامیک آشنایی ندارند، از سخت‌ترین رنگ‌ها برای تکثیر در آن مواد هستند.) این قسمت با علامت مشخصه، مثلث معکوس در ساعت 12، همراه با شاخص‌های نوار نازک و عربی حکاکی شده است. اعداد در نشانگرهای 15، 30 و 45 دقیقه.

لبه بالدار قاب به راحتی قابل درک است – حتی برای انگشتان خیس غواصان – و صدای جغجغه شنیدنی آن حضور ساعت را با افتخار اعلام می کند. گذراندن انگشت روی قاب و کریستال جعبه ای لذت لمسی است: بر خلاف بسیاری از قاب های غواصی دیگر، که برای ادامه انحنای کریستال صاف یا کمی گنبدی شکل هستند،

این قاب کمی به سمت داخل خمیده می شود که به برجسته شدن شبح کمک می کند. از کریستال یاقوت کبود گنبدی محدب، که با پوشش غیر بازتابنده در هر دو طرف درمان می شود. تاج روکش روکشی صیقلی دارد و به اندازه‌ای بزرگ است که به راحتی در دست باشد، در عین حال به اندازه‌ای کوچک است که به زیبایی کلی محجوب نباشد و از مالش به مچ دست جلوگیری کند.

صفحه بورگوندی زیر کریستال دارای درخشش آفتابی خیره کننده ای است. خطوط آن نیز قابل توجه است، با حاشیه بیرونی صفحه منحنی رو به پایین و نمایه های مستطیلی بر این اساس شکل گرفته اند. پنج ضلعی های گوه ای شکل نقاط را در ساعت 12، 6 و 9 اشغال می کنند، همراه با ضلعی کوتاه شده در ساعت 3 که به نظر می رسد برای قرار دادن پنجره تاریخ به اندازه کوچک شده است،

با اعداد قرمز گویای آن – مشخصه ای از مدل کاپیتان کوک از اولین تجسم های خود به وجود آمد. نمایه‌ها با قاب طلایی زرد، رنگی مکمل با نواحی برنزی بدنه، و با Super-LumiNova برای درخشش درخشان در شب پر شده‌اند. ساعت و دقیقه به لطف شکل‌های متضاد عقربه‌های اصلی، در یک نگاه به راحتی قابل تشخیص است: عقربه اول با عقربه‌ای کوتاه و پهن نشان داده می‌شود.

راهنمای خرید ساعت مچی در فروشگاه دیجی آنتایم

نشانگر مثلث برجسته که به سختی لبه‌های داخلی نشانگرهای ساعت را می‌چرخاند، دومی با یک دست نازک و شمشیری شکل که روی آن‌ها می‌چرخد. عقربه ثانیه مرکزی یک مثلث نازک تر و منحنی در نوک خود دارد. در بالای لوگوی سفید چاپ شده رادو، منحصربه‌فردترین ویژگی خانواده کاپیتان کوک، نماد لنگر کوچک، در رنگ‌آمیزی طلایی زرد، روی پس‌زمینه یاقوتی مصنوعی، که با حرکت بازوی کاربر به‌طور نامحسوسی می‌چرخد، دیده می‌شود.

 

معرفی ساعت مچی رادو

قاب دارای یک لبه فلوت دار با قابلیت گرفتن آسان است. یکی دیگر از جزئیات دوره‌ای که مدل‌های کاپیتان کوک دهه 1960 را به یاد می‌آورد را می‌توان در پشت قاب جامد یافت، یعنی سه اسب دریایی مهر و موم شده که از نظر بصری به میراث دریایی این مدل، همنام نیروی دریایی و مقاومت در برابر آب 300 متری آن اشاره می‌کند.

معرفی جدیدترین های ساعت مچی رادو  ساخته شده از تیتانیوم برس خورده دایره‌ای به جای برنز، که می‌تواند هنگام اکسیده شدن به یک پتینه قدیمی، رنگ پوست کاربر را تغییر دهد، این قاب جامد حرکت را پوشش می‌دهد، کالیبر 763 رادو. این حرکت بر اساس ETA C07.611 است که پایه آن نیز می‌باشد.

حرکتی برای خانواده کالیبرهای Powermatic 80 که در ساعت‌های بسیاری از همتایان رادو در گروه سواچ، از جمله همیلتون، میدو و تیسوت یافت می‌شوند.

نام “Powermatic” که رادو در نام رسمی نسخه خود از جنبش استفاده نمی کند، به سیستم سیم پیچ اتوماتیک آن و ذخیره انرژی طولانی 80 ساعته آن در هنگام پیچ خوردن کامل اشاره دارد.

برای تطبیق این استقلال دویدن گسترده، ETA سازنده حرکت، فرکانس تعادل کالیبر پایه را از 28800 vph (4 هرتز) به 21600 vph (3 هرتز) کاهش داد.

رنگ قرمز شرابی و جزئیات طلایی برنزی همچنان بر روی بند پارچه‌ای محکم و در عین حال نرم ناتو ادامه دارد. سگک و حلقه های آن از همان برنز برس خورده بدنه ساخته شده است، و دارای یک بخش چرمی شرابی است

که به یک انتها دوخته شده است تا سوراخ های زبانه سگک را تقویت کند، و یک لایه ساختاری ظریف اما قابل قدردانی را برای ایمنی بیشتر اضافه می کند. روی مچ دست احساس کنید

تشخیص ساعت مچی کاسیو اصل

مانند اکثر ساعت‌های با بدنه برنز، جذابیت برنز Captain Cook Bur-gundy را می‌توان در دو مورد خلاصه کرد: وقتی نو است، ظاهری مجلل طلایی دارد، با کسری از قیمت. با بالا رفتن سن و قرار گرفتن در معرض هوا، آب و سایر عوامل جوی، پتینه ای ایجاد می کند

که آن را منحصر به فرد می کند. این فقط برای کریسمس نیست، بلکه یک هدیه بسیار شخصی است، حتی اگر – همانطور که اغلب در بین دوستداران ساعت اتفاق می افتد، سگک و حلقه های بند ناتو نیز از برنز ساخته شده است

جدیدترین های ساعت مچی رادو

 

سازنده: Rado Watch Co. Ltd., Bielstrasse 45, 2543 Lengnau, Switzerland
شماره مرجع: 763.0504.3.131
کارکردها: ساعت، دقیقه، ثانیه، تاریخ
حرکت: Rado Caliber 763, based on ETA C215,6107 automatic. 21600 vph (3 هرتز)، قاب ذخیره انرژی 80 ساعته

: قاب برنزی برس خورده، قاب چرخان یک طرفه برنزی با درج سرامیکی بورگوندی با تکنولوژی بالا، قاب تیتانیوم برس خورده دایره‌ای با سه اسب دریایی مهر و موم شده، تاج برنزی صیقلی و پیچ‌دار، روکش جعبه‌ای کریستال یاقوت کبود با روکش غیر انعکاسی در دو طرف، مقاوم در برابر آب تا عمق 300 متر صفحه

: صفحه سورمه ای رنگ، عقربه های طلایی-زرد و
شاخص های اعمال شده با خاتم های Super-LumiNova، نماد لنگر متحرک زرد-طلایی با صفحه پشتی یاقوت مصنوعی
بند و بند: بند ناتو منسوجات بورگوندی با خط وسط طلایی رنگ، سگک پین برنزی برس خورده و حلقه ها
ابعاد: قطر = 42 میلی متر، ارتفاع = 12.5 میلی متر
قیمت: 2600 دلار

 

اینستاگرام دیچی آنتایم اینستاگرام دیچی آنتایم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *