اخبار و مقالات ساعت مچی

ساعت های هوشمند | مشخصات و امکانات

-ساعت-های-هوشمند-min

ساعت های هوشمند | مشخصات و امکانات

ساعت های هوشمند | مشخصات و امکانات : استیو مان ، پدر محاسبات پوشیدنی ،اولین ساعت مجهز به لینوکس را در سال 1998 ساخت و نمونه اولیه آن نیز دو سال بعد توسط IBM راه اندازی شد.

Seiko Ruputer که بعداً با نام OnHand PC شناخته شد ، اولین ساعت مصرفی بود که می توانست برنامه ها را اجرا کند و از طریق یک ایستگاه متصل به کامپیوتر متصل میشد.

ساعت های هوشمند | مشخصات و امکانات

اولین ساعت دیجیتال در سال 1972 به بازار عرضه شد ،Pulsar بود که توسط شرکت همیلتون اسمارت واچ را تولیدکرد “Pulsar” به یک نام تجاری تبدیل شد که بعدا توسط شرکت Seiko خریداری شد

یکی از اولین ساعت های هوشمند واقعی ، Microsoft SPOT بود که در سال 2004 معرفی شد. SPOT اطلاعاتی از قبیل آب و هوا ، اخبار و به روزرسانی سهام را از طریق رادیو FM و همچنین ایمیل و پیام های فوری را دریافت می کرد ، اما کاربران نمی توانستند پاسخ دهند.

چه زمانی ساعت های هوشمند محبوب شدند؟

ساعت هوشمند وسیله ای قابل حمل است که برای پوشیدن مچ دست طراحی شده است. ساعت های هوشمند ،مانند تلفن های هوشمند از صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند وبرنامه هایی را ارائه می دهند اغلب ضربان قلب و سایر موارد را ضبط می کنند .

اولین ساعت ها در سال 2013 وارد بازار شد. تا آن زمان ، دوازده شرکت الکترونیکی در حال تولید ساعت های هوشمند بودند. سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که ساعت های هوشمند را به بازار اندروید آورد.

مشخصات و امکانات ساعت هوشمند

این شرکت اولین بار در سال 1999 ساعتی با قابلیت ارتباط از راه دور را توسعه داد. SPH-WP10 از یک صفحه نمایش LCD تک رنگ برخوردار بود و با بلندگو و میکروفون یکپارچه خود می توانست 90 دقیقه زمان مکالمه داشته باشد.

این شرکت بلافاصله از تلاش خود برای ساعت های هوشمند چشم پوشی کرد اما چند سال پیش که توانایی صنعت را شناخت ، به سرعت دوباره در این زمینه سرمای گزاری کرد

سامسونگ ، سونی و کوالکام ساعت های هوشمند خود را در سال 2013 راه اندازی کردند. و مدل های دیگری در سال 2014 ارائه شد. ساعت هوشمند ترکیبی از ساعت مچی و تلفن هوشمنداست. و بسیاری از عملکردهای مشابه تلفن هوشمند شما را در خود جای داده است.

Fossil Wrist PDA که در سال ۲۰۰۲ با یک پردازنده ۶۶MHz و صفحه نمایشی لمسی ۱۶۰x160 ارائه شد. بهره گیری از سیستم عامل  Palm ۴٫۱٫۲ ساعت با پورت اینفرارد، کیبورد مجازی و قابلیت تبادل اطلاعات با کامپیوتر ها از دیگر ویژگی های این ساعت بود.

Microsoft SPOT seriesاین ساعت هوشمند نخستین بار در سال ۲۰۰۴ وارد  بازار شد. در سال ۲۰۰۶ عرضه سری دوم آن آغاز شد و اخبار روز را نشان میداد .با این وجود این ساعت ها دارای

صفحه نمایشی بزرگ بودند و نیز مصرف کننده این ساعت ها  جهت دریافت این اطلاعات میبایست هزینه های  پرداخت کنند. ساعت MBW-150 در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شد و این امکان را برای خریداران  خود فراهم کرد

تا بتوانند به صورت بی سیم به موسیقی پخش شده در گوشی Sony-Ericsson خود بپردازند. صفحه نمایش OLED، نمایش ساعت و اطلاعلاتی مثل، فرد تماس گیرنده، و جزئیات موسیقی در حال پخش از امکانات این ساعت هوشمند بود.

همچنین با داشتن چنین ساعتی شما میتوانستید  موسیقی در حال پخش را عوض کرده و میزان صدا را تنظیم کنید. باید این نکته را هم اضافه کرد که  این ساعت مقاوم در برابر آب بوده و لرزش به هنگام زنگ خوردن گوشی نیز یکی دیگر از  قایلیت های این گوشی محسوب میشود.

LG GD910این ساعت در روزهای آغازین سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد و یک گوشی مچی با صفحه نمایش لمسی ۱٫۴ اینچی بود که توانایی تبدیل متن به ویس را داشت. همچنین این ساعت توانایی ایجاد مکالمه تصویری و مجهز به برقراری ارتباط بلوتوث با کیفیت مناسب بود.

اینستاگرام دیجی آنتایم را دنبال کنید

کاربرد ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند مانند پسوند تلفن هوشمند شما است که تقریباً هر کاری که تلفن هوشمند شما انجام می دهد را انجام می دهد. برای استفاده از ساعت هوشمند به تلفن هوشمند نیاز دارید. … با باز کردن برنامه همراه در تلفن هوشمند

خود و روشن کردن بلوتوث ، می توانید ساعت را با تلفن خود همگام سازی کنید. اکنون دستگاه های شما متصل شده اند و از طریق تلفن هوشمند خود اعلان هایی را روی صفحه ساعت خود دریافت خواهید کرد.

خرید ساعت های هوشمند

با افزایش آگاهی از سبک زندگی سالم ، ساعت های هوشمند در مقایسه با مچ بندهای اصلی عملکرد بهتری دارند و  همچنین ، در مقایسه با تلفن های هوشمند ، اعلان های بیشتری را در خود ذخیره میکنند.

Montrichard Group یک تولید کننده ساعت های هوشمند است که دارای امکانات تولید در چین و سوئیس است که از سخت ترین استانداردهای بین المللی برخوردار است.

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای تراشه های NFC در داخل هستند ، این بدان معناست که شما می توانید از آنها برای پرداخت هزینه های مختلف حتی بدون تلفن در نزدیکی آنها استفاده کنید.

دامنه اتصال بی سیم بلوتوث بین تلفن و ساعت هوشمند شما بسته به محیط می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی ، فاصله شما باید حداقل 10 متر باشد.

ساعت های مستقل آن دسته از ساعت هایی هستند که از سیم کارت پشتیبانی می کنند و قادر به کار مستقل و بدون استفاده از هیچ تلفنی هستند.

یک ساعت هوشمند مستقل معمولی که از سیم کارت پشتیبانی می کند.

تمام چیزی است که شما برای برقراری تماس تلفنی از مچ دست خود نیاز دارید. این ساعت ها در واقع می توانند تماس و پیام ارسال و دریافت کنند.

مدت شارژ ساعت های هوشمند

یکی از مهمترین مواردی که باید موقع خرید ساعت هوشمند در نظر داشته باشید  میزان شارژدهی آن است. اغلب ساعت های هوشمندی که از نمایشگر رنگی بهره می برند بسته به نوع کاربری خود با هر بار شارژ بین یک تا دو روز شارژ را در خود حفظ میکنند.

بی تردید ساعت هایی که به قابلیت برقراری تماس صوتی مجهز شده اند، نمی توانند به اندازه ی کافی شارژدهی داشته باشند. ساعت هوشمند با یک بار شارژ میتواند به صورت ترکیبی حدود ۱۸ ساعت بی وقفه کار کند.

برخی از شرکت ها ممکن است بگویند ساعت هوشمند آنها با یک بار شارژ به مدت دو یا سه هفته کار میکنند، اما برای این مقدار کارایی شرایطی تعیین کرده اند.

بیشتر آنها شرایطی را به شما اضافه می کنند که شما برای حفظ حداکثر عمر باتری، می توانید از ویژگی های صرفه جویی در باتری استفاده کنید، به عنوان مثال میتوانید نمایش ضربان قلب را غیر فعال کنید.

بسیاری از ساعت های هوشمند شامل اپل واچ و سامسونگ گیر اسپرت از سیستم شارژ بی سیم استفاده می کنند که عملکرد بسیار آسانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *