اخبار و مقالات ساعت مچی

تاریخچه برند کوانتوم

-کوانتوم-min

تاریخچه برند کوانتوم

تاریخچه برند کوانتوم ،این شرکت در سال 1995 تاسیس شد و رئیس این شرکت 28 سال است که در تجارت ساعت فعالیت می کند. درست پس از راه اندازی کوانتوم در سال 1995، اولین مجموعه آن معرفی شد که یک ساعت غواصی حرفه ای ساخت ژاپن به نام Barracuda بود.

خط تولید با کیفیت بالا، جزئیات فنی ظریف و طراحی های نوآورانه شرکت، کوانتوم را به یک برند شناخته شده و مطلوب در جامعه تبدیل کرد.

کوانتوم به سرعت وارد بازارهای بین المللی شد و حتی امروز نیز به رشد خود در سراسر جهان ادامه می دهد.

زمانی که Quantum توسط Yasemin Dalkılıç، یک غواص آزاد زن جوان ترکیه‌ای که رکوردهای جهانی بسیاری را در دسته‌های مختلف غواصی آزاد در پنج سال بعد داشت، حمایت مالی شد که باعث شد کوانتوم بیش از هر غواص آزاد دیگری به طور زنده در شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش شود.

بنابراین، ساعت مچی کوانتوم در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد. با گذشت زمان این برند  به امضای بسیاری از پروژه های ویژه با نیروی هوایی ترکیه و نیروی دریایی ترکیه امضا شد که باعث محبوبیت بیشتر آن شد.

بنر کوانتوم

ساعت‌های کوانتومی طوری طراحی شده‌اند که افرادی که از زندگی خود لذت می‌برند، از جمله غواصان، خلبانان و حتی ماجراجویان در همه جا، برای آنها جذاب بوده است.

ساعت مچی کوانتوم توانسته ساعت های خود را با مواد باکیفیت، تکنیک های تولید پیشرفته و طرح های نوآورانه با قیمت های رقابتی تولید کند. کوانتوم امروزه به عنوان نمادی از سبک و لوکس بودن در بین تمام ساعت‌های برند دیده می‌شود.

ویژگی های خاصی وجود دارد که کوانتوم را نسبت به ساعت های دیگر برتری می دهد. ساعت‌های کوانتومی از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند تا کیفیتی عالی داشته باشند.

این فولاد ضد زنگ حاوی عناصر خاصی است که از خوردگی بیشتر سطح جلوگیری می کند. علاوه بر این، ساعت مچی کوانتوم از فولاد 316 برای قاب‌های ساعت خود استفاده می‌کند .

که پوشش براق مات با کیفیت بهتری ایجاد میکند. ساعت های کوانتومی به طور خاص برای خواسته های مختلف خانم ها و آقایان سفارشی شده اند.

این برند نیز درساعت های خود رادر قاب‌های گرد و مستطیل شکل ایجاد کرده است که از مواد گرانبها، تشکیل شده اند.

کوانتوم از بهترین کیفیت بند ساعت استفاده می کند که از چرم تمساح طبیعی، پوست گوساله و چرم اختراعی ساخته شده است. برای نسخه های لباس ورزشی از مواد سیلیکونی با تکنولوژی بالا استفاده می شود تا لمس ظریفی را به ساعت ها ارائه دهد.

کوانتوم ساعت‌ها را با سطوح مختلف کیفیت و استقامت در طراحی ارائه می‌کند. این برند بسبت به سایر برندها ساخته شده از فولاد، تیتانیوم، شیشه‌های ضد انعکاس و یاقوت کبود، سگک‌های پروانه‌ای، عناصر سواروسکی، لومینوا سوئیسی، طرح‌های مخصوص پشت بدنه و تسمه‌های چرمی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

تمام مواد ذکر شده در بالا به طور کامل توسط برند کوانتوم انتخاب شده اند تا در طراحی روان باشند. از آنجایی که ساعت‌های کوانتومی برای غواصان طراحی شده‌اند، بنابراین عاشق عمیق‌ترین دریاها هستند. ساعت مچی کوانتوم دارای قابلیت مقاومت در برابر آب در 10 دستگاه ATM هستند. ویژگی ضد آب بودن آن تا عمق 1000 متری است که فرصتی را برای غواصان برای حمل آن در انواع مختلف آب و همچنین نگرش بالا در ساعت های باراکودا با طراحی خاص فراهم می کند.

ساعت مچی کوانتوم ساعت های خود را در هشت دسته مختلف دسته بندی کرده است. این دسته بندی ها با توجه به ویژگی ها و سبک ساعت ها هستند که عبارتند از Adrenaline، Explorer، Hunter، Powertech، Impulse، Barracuda، Q-master و Symphony. بنابراین من به دوستداران ساعت توصیه می کنم به جامع ترین فروشگاه خرید و فروش ساعت مچی دیجی آنتایم  همراه با پشتیبانی 24 ساعته و ویدیوهای آموزشی رایگان مراجعه کنند و نمونه های  جدیدی را امتحان کنند که پس از پوشیدن آن رضایت درونی از خرید ساعت مچی اصل داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *