اخبار و مقالات ساعت مچی

تاثیر خرید اینترنتی در زندگی روزمره

5-1

تاثیر خرید اینترنتی در زندگی روزمره

تاثیر خرید اینترنتی در زندگی روزمره: این روزها خرید حضوری و وقت گذاشتن جهت خریدهای مناسبتی و کادو و حتی خرید های روزمره کمی سخت شده،و نسبت به سال های قبل خرید اینترنتی پر رنگ تر شده.

خرید و فروش اینترنتی ( Online Shopping) خریدی است که از فروشگاه‌های اینترنتی (فروشگاه خرید ساعت مچی دیجی آنتایم ) انجام می‌شود.اولین خرید حقیقی دنیای تجارت الکترونیک در 26 سال قبل و با ظهور اینترنتی که امروزه نیز با همان خصوصیات کلی آن را می شناسیم انجام شد.

حال اینترنت از یک وسیله ی ارتباط جمعی یا اطلاعاتی، به یک ابزار خرید تبدیل شده است. بنا بر پیش بینی های شرکت ادوبی، خرید های اینترنتی هر سال بیش از سال گذشته خواهند بود.پیش بینی ها نشان می دهند در فصل تعطیلات، خرید و فروش های اینترنتی از جمعه سیاه(بلک فرایدی) تا شب کریسمس، به رقمی حدود 87 میلیارد دلار خواهند رسید که تنها ۳ میلیارد آن به سایبر ماندی یا دوشنبه ی سایبری اختصاص خواهد داشت.

حال بعد از گذشت حدود 26 سال دنیای کسب و کار،خرید و فروش اینترنتی و مجازی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته

و بیشترین دغدغه ی کاربران بر پایه اعتماد و کیفیت،نسبت به محصول ارائه شده

توسط فروشگاه های اینترنتی می باشد.

خرید کردن از دیجی آنتایم بسیار راحت است.

تاثیر خرید اینترنتی در زندگی روزمره

خرید کردن به صورت آنلاین بسیار راحت است،تنها با چند کلیک ساده می‌توانید محصولات بیشتری را با قیمت مناسب‌ و بدون هیچ زحمتی در منزل خود تحویل بگیرید، بسیار دلچسب است؛ اما در فضایی که کاربر و انتقال وجه وجود دارد، هکرهای مخرب و پرسه‌زن هم برای ضربه زدن به حساب‌ها وجود خواهند داشت و یکی از تاکتیک‌های مورد علاقه هکرهای مخرب، راه‌اندازی وب‌سایت‌های خرید جعلی است.(البته به لطف رمز پوریا خیلی کمتر شده :))

با توجه به حضور هکرها در فضای مجازی، هنگام خرید آنلاین باید نکات امنیتی را رعایت کرد تا بدین ترتیب فرصت سوءاستفاده برای هکرها فراهم نشود.

گروه اینترنتی دیجی آنتایم

4 نظر در “تاثیر خرید اینترنتی در زندگی روزمره

  1. سعید گفت:

    سلام مسیر زندگی بشر ب دنیای نت وابسته شده عالی بود ?

  2. علی رضایی گفت:

    دقیقا همینطوره البته با وضعیت ویروس کرونا بهترین کار خرید اینترنتیه

    1. mahanms63 گفت:

      دقیقا

  3. Roya گفت:

    سلام ممنون از پشتیبانی قوی دیجی آنتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *