اخبار و مقالات ساعت مچی

استفاده درست از کرنوگراف +ویژگیهای آن

-کرنوگراف-min-1

استفاده درست از کرنوگراف +ویژگیهای آن

استفاده درست از کرنوگراف +ویژگیهای آن ،خیلی مواقع بعد از خرید ساعت متوجه کرنوگراف ساعت مچی خود میشویم و در خیلی از مواقع با همین شاخصه ساعت مچی خود را خرید میکنیم و میخواهیم از این ویژگی استفاده کنیم .

به طور کلی کرنوگراف یعنی گرفتن تایم مشخصی از زمان برای انجام کاری که این زمان مشخص شده نسبت به حساسیت زمان مربوطه دقیق و دقیقتر میتواند باشد .

تعریف دقیق و دقیقتر نشان دادن زمان به این معنی است که حساسیت نشان دادن زمان به دهم ثانیه ، صدم ثانیه ، و هزارم ثانیه باشد یا نباشد و نشانگر این سه گزینه در صفحه ساعت به صورت نمایش یک تا سه صفحه نمایش متغییر است با زدن استارت دکمه کرنوگراف ساعت مچی شما شروع بکار کردن میکند که با شروع حرکت ثانیه شمار از نقطه عدد 12 یا با حرکت عقربه زیر ثانیه داخل صفحه شروع بکار میکند.

با استارد پمپ کرنوگراف(دکمه B) و حرکت ثانیه شمار ساعت مچی شما شروع بکار میکند و برای استاپ با زدن دوباره همان پمپ استارت(دکمه B)زمانی که در نظر دارید استاپ میشود عقربه ثانیه شمار شما صدم ثانیه را نشان میدهد و عقربه 60 ثانیه داخل صفحه ثانیه شما را نشان میدهد و عقربه 30 دقیقه داخل صفحه دقیقه های رفته را به شما نشان خواهند داد .

برای ریستارت کردن و گرفتن زمان که در نظر داشتیم کافیست پمپ قسمت پایین دسته کوک( دکمه A) را فشار دهید تا عقربه ها به حالت اولیه خود باز گردند.

به این ترتیب شما میتوانید به راحتی از ساعت کرنوگراف دار خود استفاده کنید برای گرفتن زمانی که میخواهید برای انجام کاری در نظر بگیرید دقت داشته باشید که در بعضی از مواقع عقربه استارت کرنوگراف که همان ثانیه شمار یا عقربه زیر ثانیه داخل صفحه نمایش هست درست روی عدد 12 قرار نمیگیرد که در این صورت ساعت شما نیاز به کالیبره کردن دارد که شما باید دسته کوک را تا انتها خارج کنید که ساعت از کار کردن طبیعی خود خارج شود و از کار بیوفتد بعد با زدن تک تک پمپ شروع کرنوگراف که همان دکمه بالایی دسته کوک است عقربه کورنوگراف را روی عدد 12 رسانده و دسته کوک را به حالت اولیه و راه اندازی مجدد ساعت مچی برگردانید تا ساعت شروع بکار کند با این کار عقربه کرنوگراف دقیق روی عدد 12 قرار گرفته و زمان را به شما دقیق نشان خواهد داد.

بیشتر ساعت مچی های اسپرت ورزشی دارای ویژگی کرنوگراف میباشند و حتی ساعت مچی های کلاسیک با بندهای استیل و چرمی هم زیبایی خاصی به داخل صفحه ساعت مچی شما میدهند و هم برای اشخاصی که برای کارهای روزانه خود زمان در نظر میگیرند گزینه جالب و درستی میباشد.

ساعت مچی های دارای کرنوگراف حتما دارای سه دکمه برای تنظیم هستند و ساعت هایی که فقط یک پمپ تنظیم هستند فاقد کرنوگراف میباشند و البته ساعت مچی هایی هم هستند که سه پمپ تنطیم دارند اما کرنوگراف نیستند و صرفا این دکمه ها برای تنظیم کرنوگراف نیستند و از آنها برای تنظیم تاریخ کامل ساعت مچی استفاده میشود.

پس برای خرید حتما باید به داخل صفحه نمایش و اعداد و نوشته های آنها توجه داشت  که خرید درست و طبق ویژگیهایی که مورد تایید هست خرید درست انجام شود. و جهت مشاوره می توانید از طریق چت آنلاین _ واتساپ و اینستاگرام دیجی آنتایم اقدام فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *