اخبار و مقالات ساعت مچی

گارانتی ها و مواردی که جزء گارانتی محاسبه میشوند چگونه است؟

Untitled-1-9

گارانتی ها و مواردی که جزء گارانتی محاسبه میشوند چگونه است؟

گارانتی ها و مواردی که جزء گارانتی محاسبه میشوند چگونه است؟ (گارانتی) یا ضمانت نامه قراردادی است که از طریق آن یک شخص حقیقی یا حقوقی متعهد می شود که تعهدات خاصی را انجام دهد.

یا به تعریف دیگر گارانتی نوعی تعهد است که سازنده به خریدار کالا می دهد، در حالی که گارانتی تضمینی است که توسط سازنده کالا به خریدار داده می شود. … گارانتی محصول، خدمات، رضایت افراد و مصرف کننده را پوشش می دهد که گارانتی بدون هزینه می باشد.

حال که معنی گارانتی را درک کرده ایم باید بدانیم گارانتی که بابت محصول خریداری شده تحویل میگیریم چه ویژگی هایی دارد.

نام شرکت گارانتی کننده

اولین گزینه برای بررسی و مورد نقد قرار دادن نام شرکت گارانتی کننده است که به صورت واضح باید مشخص شده باشد که ما (دیجی آنتایم )به عنوان یک سایت مرجع و تخصصی در زمینه ساعت مچی با در نظر گرفتن این خواسته این مورد را در مشخصات و ویژگیهای ساعت مچی آن را لحاظ کرده است که حتما بایدقبل از خرید به موردی که ذکر شد و مواردی که در ادامه مقاله گفته میشود دقت کرد تا یک خرید تمام عیار داشت که در آینده با راحتی و روتین بتوان به صورت رایگان مادامی که ساعت مچی شما گارانتی دارد از خدمات آن به راحتی بتوان استفاده کرد.

گارانتی ها و مواردی که جزء گارانتی هستند

به طور مثال شرکت وارد کننده و گارانتی کننده برند کاسیو در ایران مربوط به شرکت پوزیترون است که غیراز این گرانتی اگر ساعت مچی خریداری شود نیاز به برسی و پیگیری دارد.

موارد گارانتی شده توسط شرکت اصلی در هر کشور

مواردی که شرکت های گارانتی کننده به کالای خود میدهند باید واضح و شفاف باشد تا محصول خریداری شده بعد از مصرف و ایجاد مشکل فنی یا فیزیکی قابل تعمیر یا تعویض یا هر موردی که که در موارد گارانتی ذکر میشود باشد.

این مطلب بسیار مهم و میتوان گفت گزینه اصلی برای یک خرید کامل میباشد که متاسفانه خیلی از موارد بدون اطلاع و آگاهی از این موارد مهم دست به خرید و در نهایت خریدی با نارضایتی خواهد شد.

ما برای خرید نیاز به سرویس کامل بعد از خرید هم داریم در غیر این صورت یک خرید ساعت مچی غیر اصل هم جواب خرید ما رو خواهد داد.

گارانتی موتور : اولین و مهمترین مورد موتور ساعت مچی ها هست که روی تمامی گارانتی ها طبق زمان مشخصی قابل ارائه هست که بیشتر شرکت ها این گارانتی را دو ساله لحاظ میکنن و در بعضی از شرکت های خاص و تولید محدود و ساعت مچی های لاکچری این مورد از گارانتی را جزء گارانتی مادام العمر در نظر میگیرند.

در طول مدت گارانتی اگر به صورت طبیعی و بدون آسیب فیزیکی مثل (ضربه شدید) موتور ساعت دچار مشکل شود در ساعت های اتومات به صورت عقب یا جلو رفتن بیشتر از 15 تا 20 ثانیه در روز که این خطا به خاطر جاذبه زمین روی موتور این نوع ساعت مچی ها هست باشد یا خواب رفتن بعد از شارژکامل کمتر از 24 ساعت نیاز به برسی و تعمیر یا تعویض موتور دارد که این کار توسط افرادی با تخصص و مهارت بالا هست که مورد تایید شرکت گارانتی کننده میباشد.

و در مورد موتور ساعت های باتری هم اگردلیل از کار افتادن تمام شدن باتری نباشد نیاز به تعمییر یا تعویض موتور خواهد داشت که تمامی موارد در طول مدت گارانتی به صورت رایگان و البته خارج از آن زمان هم خدمات انجام میشود اما با در نظر گرفتن مبلغ که درست و روتین انجام کار باید توسط همین شرکت های گارانتی کننده انجام شود و توسط اشخاص غیر حرفه ای انجام نشود حتی با در نظر گرفتن اینکه شاید از لحاظ مبلغی هزینه بیشتری پرداخت شود اما میتوانیم با اعتماد بالا به این اشخاص این کار را به نحو احسنت انجام دهیم.

ضد آب بودن: مورد دیگری که بعضی از شرکت ها تحت پوشش خدمات خود قرار میدهند مورد ضد آب بودن ساعت مچی است به این ترتیب که شما در هنگام خرید باید توجه کنید که واتر پرو ساعت خریداری شده در چه حد مقاومت در برابر آب دارد،به طور مثال شما ساعت مچی خریداری کرده اید که مقاومت در برابر آب آن در حد نم دست است (30A) است پس نباید انتظار این را داشته باشید که آن را داخل ابفرو ببرید و واتر پروساعت دچار مشگل نشود .

اما همین واتر پرو 30A که در حد نم دست است اگر با همون رطوبت دست شما بخار بگیرید مشگل داشته و نیاز به برسی دارد.

واترپرو 50A تا حد استحمام و البته آب نه زیادداغ، آب داغ و بخار بیش از حد حمام نیز به کل سیستم ساعت مچی آسیب وارد خواهد کرد.

واترپر10A برای شنا در عمق کم و استخرقابل استفاده است و واتر پروهای بیشتر20A و 100Aبرای غواصی های پیشرفته در نظر گرفته میشود که برای تست فشار هوا در این نع ساعت مچی ها از دستگاهای خاصی استفاده میشود .

نکته برای تعویض باتری یا نیاز به تعمییر این نوع ساعت مچی ها با واتر پرو زیاد با نوسط اشخاص حرفه ای و تست فشار هوا با دستگاه مورد تایید است.

گارانتی رنگ بدنه : این مورد که در شرکت های خاصی این مورد را تحت پوشش قرار میدهند طبق شزایط خاصی است به این شکل که استیل به صورت ساده قابل پرداخت است یعنی چون رنگی روی آن استفاده نشده میشود هم خط و خش زدایی شود و تغییر رنگی نمیتواند داشته باشه و رنگ طلایی هم طی مدت گارانتی اگر رنگ رفتگی داشته باشد شامل موارد گارانتی شرکتی که این مورد را تحت پوشش قرار داده است، میشود اما در مورد رنگ گلد یا همون مسی رزگلد که رنگ فانتزی محسوب میشود نیاز به مراقبت بیشتری دارد و شامل گارانتی رنگ نمیشود چون بعد از پرداخت اون شارپی رنگ اولیه خود را ندارد و بیشتر بخاطر استفاده نادرست دچار دو رنگی میشود (عطر، ادکلن، مواد ارایشی) اگر به قسمت های رزگلد برخوردی داشته باشه و از سطح آن پاک نشود رنگ رفتگی ایجاد میکند .

با مطالعه مواردی که گفته شد میتوانیم به خرید نهایی و با رضایت کامل دسترسی پیدا کنیم. در انتها و توضیحات کامل کننده گارانتی مکمل دیجی آنتایم خواهد بود که برای تکمیل گارانتی بین الملی (شرکتی) بعد از تکمیل خرید و تایید بارکد در کاربری شما کاربر عزیز تکمیل خواهد شد که تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شما را تضمین خواهد کرد.

پشتیبانی 24 ساعته دیجی آنتایم                                                                       آموزش های بیشتر : اینستاگرام دیجی آنتایم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *