اخبار و مقالات ساعت مچی

شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان

-و-مقالات3-min

شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان

شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان ،در حالی که نمایش تاریخ معمولاً به عنوان یکی از محبوب‌ترین عوارض در نظر گرفته می‌شود، برخی از متخصصان تجسس با انتخاب ساعت بدون پنجره تاریخ، بیشتر و بیشتر برای هماهنگی و تقارن در صفحه‌های خود انتخاب می‌کنند. در اینجا شش نمونه قابل توجه اخیر آورده شده است.

بازگشت به دهه چهل:بدون نمایش تاریخ

IWC اندازه قاب ساعت Big Pilot خود را از 46 به 43 میلی‌متر کاهش داد، بنابراین این ساعت را پوشیدنی‌تر کرد. اما مهمترین تغییر روی صفحه رخ داد، جایی که تولید کننده شافهوزن هم نمایشگر تاریخ و هم نشانگر ذخیره انرژی دایره ای را حذف کرد و این ساعت را مینیمال، متقارن تر و مهمتر از همه شبیه تر به مدل اصلی کرد. 1940. تغییرات همچنین قیمت را از 12900 دلار به 8400 دلار کاهش داد. این صرفه‌جویی‌ها ممکن است خریداران بالقوه را متقاعد کند که ذخیره انرژی کوتاه‌تری را که از هفت روز گذشته به 60 ساعت هنوز بالاتر از میانگین کاهش یافته است، بپذیرند. ساختکالیبر 82100 با سیم پیچی خودکار قدرت را تامین می کند و استانداردهای بالای IWC را حفظ می کند. این حرکت حتی از طریق یک کریستال یاقوت کبود در پشت بدنه قابل مشاهده است، در حالی که خواهر بزرگ آن یک پشتی فولادی محکم دارد. ساعت جدید خلبانان نیز با صفحه آبی و با یک دستبند از جنس استنلس استیل یا بند لاستیکی موجود است.

 

بازگشت به دهه چهل:بدون نمایش تاریخ

 

گیج برق:دومین ساعت بدون تاریخ Omega De Ville Trésor Power Reserve

به جای حذف یک عملکرد اضافی در این ساعت، Omega به سادگی یک پنجره را در صفحه خود حذف کرد. یک پنجره تاریخ می تواند تقارن کامل ایجاد شده توسط آرایش عمودی دو شماره فرعی را مخدوش کند. شماره گیری فرعی بالایی ذخیره انرژی (حداکثر 72 ساعت یا بیشتر) را نشان می دهد، در حالی که شماره فرعی پایینی ثانیه های در حال گذر را نشان می دهد. این نمایشگرها از طریق ساخت کار می کنندکالیبر 8935، که همچنین ترجیح می دهد بدون سیم پیچی خودکار کار کند. با این حال، ویژگی های اساسی یک کالیبر کرونومتر اصلی باقی می ماند. این حرکت زمان را با دقتی مناسب برای زمان سنج نگه می دارد و به لطف اجزای منحصرا ضد مغناطیسی موجود در حرکت مانند فنر موی سیلیکونی، می تواند در برابر میدان های مغناطیسی تا شدت حداقل 15000 گاوس مقاومت کند. ساعت 40 میلی متری در رنگ زرد یا طلای سدنا 17500 دلار قیمت دارد. نسخه فولادی ضد زنگ 7600 دلار قیمت دارد.

مینیمالیست مکانیکی:سومین ساعت مچی بدون تاریخ همیلتون کرنوگراف درون ماتیک اچ

مینیمالیست مکانیکی:سومین ساعت مچی بدون تاریخ همیلتون کرنوگراف درون ماتیک اچ

همیلتون برای ایجاد یک ساعت یکپارچه سازی با سیستم عامل منسجم، از ویژگی‌های اضافی که معمولاً دیده می‌شود صرف نظر می‌کند. این مدل فولادی 40 میلی متری نه تنها فاقد نمایشگر تاریخ است، بلکه مکانیزم سیم پیچی خودکار نیز ندارد. ETA که این حرکت را تولید می کند، با استخراج دستی کالیبر H-51 از خودکار Valjoux Caliber 7753 به این کاهش عملکردی دست یافت. به این ترتیب، همیلتون تا حد امکان به تکرار کرنوگراف های A و B خود در سال 1968 نزدیک شد. نسخه دارای شمارنده های تیره روی پس زمینه روشن بود و نوع B از طرح رنگ مخالف استفاده می کرد. Intra-Matic Chronograph H جدید در هر دو نسخه موجود است. “H” به معنای دست زخم است. مچ بندها نیز به خوبی با مفهوم کلی مطابقت دارند. خریداران می توانند بین مدلی با بند چرمی تک رنگ و دانه بندی ظریف با قیمت 2045 دلار که دارای ظرافت اسپورت اواخر دهه 1960 است، انتخاب کنند.

مینیمالیست مکانیکی:سومین ساعت مچی بدون تاریخ همیلتون کرنوگراف درون ماتیک اچ

 

معجزه مواد: چهارمین ساعت مچی بدون تاریخ ،رادو کاپیتان کوک سرامیک با تکنولوژی بالا

در سال 2021، رادو نه تنها کاپیتان کوک محبوب خود را با یک قاب سرامیکی ادویه کرد، بلکه کالیبر جدیدی را معرفی کرد که از روند بدون تاریخ پیروی می کند، بنابراین تقارن جذابی ایجاد می کند. کالیبر اتوماتیک R734 نسخه ای از ETA Caliber C07 با سطوح اسکلت دار، پرداخت های تزئینی، تنظیمات دقیق تر و نوع جدیدی از فنر موی Nivachron ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم است که در برابر مغناطیس مقاومت می کند.

حرکت بخش اساسی طراحی است زیرا نه تنها از طریق کریستال یاقوت کبود در قاب پشتی قابل مشاهده است، بلکه از طریق صفحه کریستال یاقوت کبود رنگی نیز قابل مشاهده است. در اینجا، حذف نمایش تاریخ کمک مثبتی می کند: یک پنجره تاریخ و یک حلقه تاریخ کاملاً قابل مشاهده، دید حرکت نیمه اسکلت شده را مسدود می کند.

شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان

رادو سنت را حفظ می کند و یک لنگر کوچک در موقعیت ساعت 12 ساعت قرار می دهد تا نشان دهد که حرکت خودکار این ساعت را نیرو می دهد. تعادل آزادانه نوسانی که به زیبایی توسط دو وزنه تنظیم می شود، در پشت نماد لنگر شکل در نوسان است.

ذخیره انرژی 80 ساعته رادو و مقاومت در برابر آب تا عمق 300 متری بر مفید بودن این تازه وارد می افزاید. کاربرد آن با استفاده از سرامیک ضد خش و ضد حساسیت بیشتر می شود، ماده ای که رادو زمانی که برای اولین بار سرامیک را برای ساعت سازی در دهه 1980 قابل استفاده بود،

پیشگام ساخت. قاب و تاج آن از جنس استیل ضد زنگ با روکش رزگلد PVD است که در ترکیب با سرامیک مشکی، ظاهری دو رنگ اسپرت و ظریف ایجاد می کند. این نسخه چشم نواز از ساعت غواصی 43 میلی متری رترو 3700 دلار قیمت دارد. که به زیبایی توسط دو وزنه تنظیم می شود، در پشت نماد لنگر شکل نوسان می کند.

 

 

سرامیک با تکنولوژی پیشرفته رادو کاپیتان کوک پنجمین ساعت مچی 

 

Longines یکی از پیشگامان روند یکپارچه سازی با سیستم عامل در ساعت است. در اوایل دهه 1980، این برند سوئیسی ساعت‌های خلبانان دهه‌های 1920 و 30 را با موفقیت زیادی به بازار آورد. و امروز Longines به حفظ مجموعه Heritage خود با تخصص ذوقی ادامه می دهد.

ویدیوهای آموزشی و کاربردی در اینستاگرام

اما طراحان Longines همیشه جرات حذف نمایشگر تاریخ را نداشتند، که مدتهاست به عنوان یک ضرورت برای فروش یک ساعت تلقی می شد. اما اخیراً، Longines در طراحی رترو خود ثابت‌تر بوده است، همانطور که این تازه وارد و چندین مدل دیگر با الهام از مدل‌های Longines در دهه 1930 نشان دادند، دهه‌ای که ساعت‌ها نمایشگر تاریخ نداشتند. و راستش را بخواهید، اگر یک صفحه در ساعت 3 بعد از ظهر یا در صفحه فرعی ساعت 6 باشد، هرگز مانند اینجا زیبا به نظر نمی رسد. بدنه فولادی 38.5 میلی متری دارای کالیبر A31 خودکار با عملکرد بالا است. 501 با فنر موی سیلیکونی و ذخیره برق سه روزه که به صورت انحصاری توسط شرکت ETA خواهر Longines عرضه می شود. در ازای قیمت خرید 2150 دلاری، Heritage Classic با شیک پوشنده خود را به دهه 1930 می برد.

سرامیک با تکنولوژی پیشرفته رادو کاپیتان کوک پنجمین ساعت مچی 

 

رولکس اکسپلورر ششمین ساعت مچی بدون تاریخ

اکسپلورر همیشه بدون نمایشگر تاریخ و در نتیجه لنز بزرگنمایی Cyclops رولکس کار کرده است. اما مدل کلاسیک در سال 2021 متفاوت به نظر می رسد زیرا رولکس قاب خود را از 39 میلی متر به 36 میلی متر کاهش داده است که تا چند سال پیش رایج بود و آن را به آخرین نسل تولید مجهز کرده است.جنبش. کالیبر خودکار 3230 70 ساعت نیرو به جای 48 ساعت قبلی ارائه می دهد. فرار Chronergy با یک فنر موی بهینه آبی Parachrom همکاری می کند تا محافظت بیشتری در برابر میدان های مغناطیسی ایجاد کند. نسخه فولادی اکسپلورر جدید 6450 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه دو رنگ از جنس استیل ضد زنگ و طلای زرد با قیمت 10800 دلار در دسترس است. حروف Explorer از 6 به 12 ساعت روی صفحه مشکی تغییر مکان داده است. اندازه کیس مطابق با ابعاد اولین کاوشگر از سال 1953 است که در همان سال با اولین صعود موفقیت آمیز به قله اورست توسط سر ادموند هیلاری و تنزینگ نورگی راه اندازی شد. رولکس ساعت های مورد استفاده کوهنوردانی را که در آن سفر تاریخی شرکت کرده بودند، تهیه کرد.

شش ساعت مچی بدون نمایش تاریخ جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *