اخبار و مقالات ساعت مچی

هدیه یلدا 1402 ساعت مچی تخفیفی از دیجی آنتایم

Untitled-1-6

هدیه یلدا 1402 ساعت مچی تخفیفی از دیجی آنتایم

هدیه یلدا 1402 ساعت مچی تخفیفی از دیجی آنتایم ،شب یلدا که طولانی‌ترین شب سال به حساب می‌آید، شبی است که ایرانیان باستان تولد میترا الهه نور را جشن می‌گرفتند. … یلدا به معنای تولد کلمه ای سریانی است که وارد زبان فارسی شده است.

تخفیف های یلدایی دیجی آنتایم

 

شب یلدا را اولین بار بابلی ها در نزدیکی ایران جشن گرفتند . در واقع جشن شب یلدا یکی از کهن ترین جشن های ایران است. این جشن باستانی به دوران باستان باز می گردد که بسیاری از ایرانیان به دین زرتشتی معتقد بودند.

در این شب که طبق اداب و رسومی که از قدیم بوده است بیشتر هدیه هم به نزدیکان اهدا میشود که دیجی انتایم با درنظر گرفتن این نیاز سعی میکند تا در این شب طولانی و عزیز به کاربران خود این امکان را بدهد که هدبه ای با ارزش همانند ساعت مچی در سبد خرید شان قرار بگیرد.

بنر سربرگ

بنر سربرگ

برای هدیه دادن باید چند نکته را در نظر داشت اینکه مورد تایید چه سن و سالی است و آیا هدیه ای که خریداری میشود کاربردی است برای مصرف کننده یا خیر؟

خرید ساعت مچی یکی از مواردی است که معمولا تا 90 درصد اشخاص مورد نیاز و تاییدشان است و چه بهتر که در شب یلدا با درنظر گرفتن این نیاز به عزیزان خود یک هدیه ماندگار تقدیم کنیم .

تخفیف های یلدایی دیجی آنتایم آذر ماه 1402

هدیه یلدا ساعت مچی | با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها نیاز کاربران خود را در نظر گرفته است و همچنین اضافه بر خریدی که با تخفیف خرید ساعت مچی از دیجی آنتایم میکنید، بعد از خریدبه پاس قدردانی از شما و اینکه دیجی آنتایم را به عنوان یک فروشگاه تخصصی ساعت مچی برای خرید خود انتخاب کردید کد تخفیف 5% به شما اهدا میگردد (به صورت پیامک و نمایش در پنل کاربری شما) که میتوانید از این کد تخفیف تا سه ماه بعد  از خرید خود نیز از آن استفاده کنید.

پشتیبانی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *