اخبار و مقالات ساعت مچی

تشخیص ساعت فسیل اصل

-ساعت-فسیل-اصل-min

افراد زیادی نیز وجود دارند که حاضرند برای ساعت مچی روی دستشان هزینه ی قابل توجهی صرف کنند. این افراد عموما به دنبال ساعت اصل و برند هستند ولی متاسفانه سودجویان زیادی وجود دارند که ساعت های تقلبی یا فیک را به جای ساعت برند و اصل به فروش می رسانند. در این مطلب از دیجی آنتایم میخواهیم راجع به تشخیص ساعت فسیل اصل صحبت کنیم. بنابراین در ادامه همراه همیشگی ما باشید:

ساعت فسیل چیست؟

برند فسیل یکی از معتبرترین برندهای اکسسوری در دنیای مد و فشن است. این برند در سال ۱۹۸۴، توسط دو برادر به نام‌های تام و کاستا کارتزوتیس تاسیس شد. ساعت مچی فسیل Fossil یک نوع ساعت اسپرت است که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.  بدنه این ساعت بسیار مقاوم است و می‌تواند تا سال‌های سال برای شما کار کند. زیبایی این ساعت منحصر به فرد است و در طرح و رنگ‌های مختلفی ارائه شده است. همان‌طور که می‌دانید ساعت‌های اصل و برند قیمت بالایی دارند؛ در این میان برخی تولیدکننده‌ها می‌کوشند با تولید ساعت‌هایی با قیمت پایین و البته با کیفیت کمتر، بازار ساعت‌های مچی را در دست بگیرند.

تشخیص ساعت فسیل اصل

تشخیص ساعت فسیل اصل

چگونه ساعت مچی فسیل اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اگرچه ساعت‌های فیک و ارزان‌قیمت‌تر می‌توانند نیاز کاربر را برطرف سازند اما برخی افراد ترجیح می‌دهند که تنها یک ساعت اصیل و برند با کیفیت بالا را روی دست خود ببندند. در این مقاله قصد داریم 5 روش تشخیص ساعت اصل از فیک را با هم مرور کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید ساعت مچی زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

1- توجه به شماره سریال ساعت مچی

مورد اول در تشخیص خرید ساعت فسیل اصل شماره سریال است. تمام ساعت‌های مچی اصل و برند یک شماره سریال دارند که این شماره در قسمت پشتی ساعت حکاکی شده است. کافی است برای نحوه تشخیص ساعت اصل از فیک به وبسایت برند ساعت موردنظر مراجعه کرده و شماره سریال پشت ساعت را وارد کنید. اگر ساعت موردنظر اصل باشد، می‌توان از طریق شماره سریال و شناسه آن به مدل، جزئیات و تصاویر ساعت در سایت دسترسی پیدا کرد.

2- دفترچه راهنمای ساعت فسیل اصل

مورد دوم در خصوص تشخیص ساعت فسیل اصل داشتن راهنمای ساعت میباشد. یک دفترچه راهنمای مفصل و با کیفیت قانع کننده، درون جعبه ساعت فسیل قرار دارد. ساعت‌های تقلبی خیلی کم دیده شده که این دفترچه را داشته باشند.

3- بند ساعت فسیل اصل

کیفیت بند ساعت فسیل اصل بسیار خوب است و هر گونه نقصی بر روی دسته آن نشان‌ دهنده تقلبی بودن آن است. از هر گونه نقص و ایراد و کاهش کیفیت در بند ساعت ( چرم یا فلزی) راحت عبور نکنید.

4- لوگوی فسیل روی قفل ساعت

گام بعدی در تشخیص ساعت فسیل اصل وجود لوگو است. بر روی قفل ساعت فسیل اصل، نام لوگوی فسیل با کیفیت بالا و به صورت برجسته حک شده است. در نمونه‌های تقلبی دیده شده است که به جای حک کردن این نام بر روی قفل ساعت، این نام نوشته شده است که با کمی دقت می‌توان متوجه تقلبی بودن آن شد.

5- بسته بندی و جعبه ساعت

یکی از مواردی که هنگام جعبه گشایی ساعت ملاحظه خواهید کرد و همچنین یکی از مهمترین موارد در تشخیص ساعت فسیل اصل است، بسته بندی محصول می‌باشد. جعبه ساعت باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و دقیقاً مانند تصاویر موجود در سایت آن برند باشد. علاوه بر این، باید محکم باشد و از نظر ظاهری ضعیف نباشد. همچنین، کاغذهای داخل را از نظر چاپ کیفیت پایینی نداشته باشند.

6- بررسی کارکرد عقربه ها

بررسی کنید که آیا عقربه ها دارای شکل و اندازه صحیحی هستند یا نه؟ و همچنین آیا به درستی حرکت می‌کنند و یا دارای پرش و توقف هستند. یک ساعت مچی تقلبی ممکن است در مکانیزم حرکتش خطایی داشته باشد که باعث شود حرکت عقربه لرزان و ناپایدار باشد.

7- گارانتی بین المللی

تشخیص ساعت فسیل اصل دارای کارت گارانتی بین المللی ۲ساله از شرکت سازنده محصول می باشند که توسط نمایندگی رسمی برند به مشتری ارائه می گردد؛ گارانتی بین المللی یعنی اینکه شما می توانید در ایران و در سرتاسر دنیا از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمائید.

8- فاکتور

به فاکتوری که همراه ساعت خریداری شده به شما تحویل می دهند دقت کنید، اگر ساعت مچی فسیل که به شما فروخته می شود اصل باشد حتما در این فاکتور اورجینال بودن آن ذکر شده است، اگر در فاکتور ذکر نشده بود از فروشنده دلیل آن را بپرسید یا بخواهید در فاکتور ذکر کند.

9- توجه به جزئیات ساعت

دقت داشته باشید برای روش تشخیص ساعت فسیل اصل همواره به جزئیات ساعت توجه کنید. معمولا شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های برند براساس استانداردهای خاص، ساعت‌های خود را طراحی و تولید می‌کنند. در نتیجه تمامی ساعت‌های اصیل یک ظرافت خاصی را در خود دارند. وجود مواردی مانند رنگ متفاوت، لوگوی اشتباه با حروف نامناسب و یا هرگونه مشکل در کارکرد و ظاهر ساعت به آسانی می‌تواند نشان از فیک بودن ساعت داشته باشد.

10- توجه به صدای عقربه ها

یکی دیگر از فاکتورهای روش تشخیص ساعت فسیل اصل توجه به صدای حرکت عقربه‌های ساعت است. دقت داشته باشید که ساعت‌های اصل هیچگونه صدای اضافه نداشته و کوچک‌ترین صدایی تولید نمی‌کنند. در مقابل در برخی از ساعت‌های فیک و تقلبی، حرکت عقربه‌ها با کمی تاخیر یا اصطلاحا به صورت سکته‌ای شنیده می‌شود.

تشخیص ساعت فسیل اصل

تشخیص ساعت فسیل اصل

خرید از وبسایت رسمی دیجی آنتایم

خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه فسیل که یک ساعت دارای ایندکس شب نما بهره مند از طراحی حرفه ای می باشد و از دسته ساعت های کلاسیک می باشد و دارای کورنوگراف و طراحی پرطرفدار همچنین ویژگی شب نما و دارای ایندکس شب نما که همگی از ویژگی های بارز این ساعت هستند، بسیار به صرفه است و می توانید آن را از فروشگاه آنلاین ساعت دیجی آنتایم سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن به راحتی درب منزلتان تحویل بگیرید.برای خرید ساعت مچی مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم کلیک کنید.

جمع بندی

در این مقاله از چند روش تشخیص ساعت فسیل اصل  سخن گفتیم. امروزه که ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری لازم برای خوش استایل نشان دادن افراد شناخته می‌شود، شاهد ساعت‌های مچی بسیار متنوعی در بازار هستیم. اگرچه برندهای معروف و بنامی در زمینه تولید انواع ساعت مچی در این حوزه فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی نیز در بازار وجود دارد که اگر فرد اطلاعات کافی نداشته باشد، ممکن است خسارت مالی بزرگی به او تحمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *