اخبار و مقالات ساعت مچی

تاریخچه برند تیلور از نگاه دیجی آنتایم

-تیلور-min

تاریخچه برند تیلور از نگاه دیجی آنتایم

تاریخچه برند تیلور از نگاه دیجی آنتایم ، اولین بار در سال 1956 توسط یک ساعت ساز سوئیسی تاسیس شد . این نام که از کلمه فرانسوی “tailleur” گرفته شده است، به معنای تداعی کننده هنرهای سفارشی و نفیس این شغل بسیار مورد توجه قرون وسطایی است.

 

تیلور در سال 1999 سابقه 72 ساله پرباری در طالع بینی دارد. تحت رهبری آن، تیلور با ارزش های اصلی شرکت قوی خود در آزمون زمان مقاومت کرده است.

سنت. اخلاق. کیفیت. نوآوری. زیبایی شناسی. سرویس. تیلور که به شایستگی های فنی بالایی مجهز شده است، توانایی نوآوری و توسعه فناوری جدید اتوماسیون را نیز دارد. این نقش اساسی در حمایت از برند آن ایفا می کند و به تیلور اجازه می دهد تا با آینده نگری خود بازار را رهبری کند. برند تیلور قصد دارد بهترین ساعت دنیا را بسازد و ماهیت آن در تعهد و تعهد آن به کار با کیفیت است.

فناوری ای که ما داریم، امکان هرگونه تغییر احتمالی را در ساخت ساعت ما فراهم می کند. این شامل حرکت هوشمند است که ترکیبی از حرکت مکانیکی و کوارتز است.

برند تیلور ما را هم به دقت حرکت مکانیکی و هم به دوام حرکت کوارتز مجهز می کند. ساعت هوشمند تیلور همچنین از فناوری پیشرفته بلوتوث استفاده می کند که آن را به یک برنامه تلفن همراه متصل می کند. این باعث می شود تا عملکردهای بی شمار ساعت هوشمند آن به کاربران ما تجربه متفاوتی از پوشیدن ساعت های کلاسیک بدهد.

یک ساعت خوب می تواند یک لباس را بسازد یا آن را خراب کند و همچنین ممکن است بیانگر شخصیت فرد باشد. بنابراین، طراحی ساده، زیبا و کلاسیک برای تکمیل هر لباس ساخته شده است. ظاهر ساعت‌ها برای هماهنگی با سبک زندگی اشخاص ساخته شده است .

و در آخر این برند با در نظر گرفتن انواع سلیقه ها و استایلها انواع رنگ بندی بند ساعت چرمی را در محصولات خود لحاظ کرده است .

بند ساعت مچی تیلور بیشتر مدل های کلاسیک با بند چرمی و بند حصیری کار کرده است و البته با در نطر گرفتن اینکه بند های چرمی آنها بسیار رنگ های جذاب و خاصی دارند در رده ساعت های فشن هم میتوان دسته بندی کرد و با استایلاهای مجلسی هم میتوان از این نوع ساعت مچی ها استفاده کرد.

دیجی آنتایم با در نظر گرفتن تمامی سلیقه های کاربران خود سعی در جمع آوری کلیه برند های خاص و اورجینال در مدل های اصلی این نیاز کاربران خود را تامین کرده است.

مارا در اخبار و مقالات ساعت مچی دیجی آنتایم مگ همراهی کنید. پشتیبانی سریع و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *